Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ekte vennskap ryker ikke pga ei kjærring! Ta deg en snakk med han slik at han vet hva som foregår. Enig - det bruker å ryke fordi tilliten forsvant Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Blasfemi!!! Jeg er ateist, og stolt av det! Edit: Om det er "bros before hoes" eller "may the best man win" som gjelder tenker jeg for øvrig avhenger av både personlige preferanser og "kulturen" i vennegjengen. Selvsagt. Desverre preges personlige preferanser oftest av egoisme, og kulturen er vel så ofte en ukultur som ingen tør påtale. Jeg ser poengene dine, men det forutsetter en rasjonalitet ikke alle mennesker har. Kanskje. Spørsmålet er om det er godt kameratskap å støtte opp om venners irrasjonalitet, eller om en god venn sier fra når man er slik. Å kreve enerett på en dame er både irrasjonelt og egoistisk. Irrasjonelt fordi det fordrer at jenter tar til takke med det nest beste. Hadde det vært sånn, hadde alle nerder hatt damer og dette forumet hadde sett helt anderledes ut. Slik er det - som vi vet - ikke. Geir Endret 19. februar 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Nå har hun innrømmet at hun har følelser for meg, og da er det vel bare et spørsmål om tid før man er i et forhold men takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Pics or it didn't happen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå