Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har havna i en litt absurd situasjon: 1. Jeg er på vors, havner i samtale med ei ganske fin jente 2. På utestedet begynner vi å rote, hun spanderer drinker på meg og nattmat 3. Hun blir med meg hjem, det som pleier å skje skjer. 4. Viser seg dagen derpå at kompisen jeg var på vors hos er forelsket i henne 5. Han tar henne med på date, bruker mange hundre kroner på henne uten at han aner at jeg og henne har vært mer fysisk enn de sikkert noen gang kommer til å være. 6. Hun sier til meg at hun vil gi begge en sjanse, jeg tror hun bare har skyldfølelse fordi han er snill og bruker penger på henne 7. Hun innrømmer til meg at jeg og henne har mye bedre kjemi 8. Tilbringer mer tid med kompisen min enn meg Naturligvis er jeg forvirret, noen som har vært i lignende situasjon? Og hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 har ikke vært i situasjonen, men vil annbefale at dudropper henne, og få enne til å droppe kompisen i samme slengen Anonym poster: 8818364ae3e1cdf2b47691a9dded1f15 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 8. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Y_GgARlPcYk 17 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Selvfølgelig bør du si hva som har skjedd til kompisen din. 7 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er jo helt klart at du har "overtaket" i denne situasjonen. Slik du beskriver situasjonen så kommer det nok ikke til å skje noe mer mellom kompisen din og henne. Man kan ikke tvinge på forelskelse. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 En ting er iallefall sikkert: Dersom du velger jenta får du en forbanna kompis du ikke kan kalle kompis. 5 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Hun kommer til meg ikveld, er vel da jeg får mulighet "å sette flagget på plass". Lenke til kommentar
EKD Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg vil anbefale deg og sette vennskapet høyere enn en random date. Ta en god samtale med kompisen din, og bli sammen enig om den beste løsningen. Aldri la en dame komme mellom deg kompisen så lenge kompisen ikke har vært kjip. Her har dere 4 utfall: 1. Du og kompisen finner ut at han kan satse på henne og du trekker deg unna. 2. Kompissen din trekker seg unna og du kjører på. 3. La jenta velge mellom dere. 4 Hold dere unna begge to. Jeg personlig ville gått for nr. 3. Ikke ta ting så seriøst. Det finnes mange flotte damer der ute. Avsluttningsvis; Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har havna i en litt absurd situasjon: 1. Jeg er på vors, havner i samtale med ei ganske fin jente 2. På utestedet begynner vi å rote, hun spanderer drinker på meg og nattmat 3. Hun blir med meg hjem, det som pleier å skje skjer. 4. Viser seg dagen derpå at kompisen jeg var på vors hos er forelsket i henne 5. Han tar henne med på date, bruker mange hundre kroner på henne uten at han aner at jeg og henne har vært mer fysisk enn de sikkert noen gang kommer til å være. 6. Hun sier til meg at hun vil gi begge en sjanse, jeg tror hun bare har skyldfølelse fordi han er snill og bruker penger på henne 7. Hun innrømmer til meg at jeg og henne har mye bedre kjemi 8. Tilbringer mer tid med kompisen min enn meg Naturligvis er jeg forvirret, noen som har vært i lignende situasjon? Og hva burde jeg gjøre? Jeg ville vært ærlig med kompisen og kvinnen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fortell kameraten din hva som har skjedd, og dropp dama. En two-timer er det ingen som vil ha. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva skjedde i går kveld da? 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Vel, hun rakk ikke bussen så skjedde fint lite Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det der høres ut som en bitter krangel in-the-making..Du burde være ærlig med kompisen din om ikke annet, brocode og whatnot. Jeg personlig ville ikke blitt sur, men folk er forskjellige, og jo lengre du venter jo større er sjansen for nettopp det. Er vennskapet hans mer verdt enn hun chicken er for deg? Lenke til kommentar
jma_ Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis hun har sagt til deg at hun har bedre kjemi med deg, men allikevel går ut med kompisen din? Høres ikke ut som noe å spare på.. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hun kommer til meg ikveld, er vel da jeg får mulighet "å sette flagget på plass". Knull henne, ta bilder, og send til kompis. vis hvem som er sjefen. Alphasfuck bro 3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Fikk vite idag fra en annen kompis av meg, at han har gitt seg Da kjører man på! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det er uunngåelig at man - hvis man vanker i samme miljø, som vi må antar at kompiser gjør - vil støte på de samme damene. Og noen ganger vil man falle for de samme damene. En god kamerat er ikke en som holder seg vekk, det er en som spiller med åpne kort. En dårlig kamerat er en som dropper deg fordi dama valgte deg og ikke ham. Det er nemlig damas valg, og er han andrevalget vil det aldri vare allikevel. "Bros before hoes" er en floskel man bare kan ta seg råd til når man sitter på internett og ikke har noen dame uansett. I det virkelige livet gjelder "may the best man win", og skal man sutre over at man tapte så gjør man det alene på kammerset over en flaske vin eller whisky og blir ferdig med det. En god kamerat takker for fight'en og gratulerer med seieren. Og ja, jeg har vært den som tapte. Jeg hadde vært en dårlig venn om jeg droppet kameratskapet av den grunn. Geir 5 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Fikk vite idag fra en annen kompis av meg, at han har gitt seg Da kjører man på! Har du fortalt han hva som er sannheten da? Hva tror du han kommer til å tro når han finner ut av det her? Selv om situasjonen er "løst" så tror jeg nok du ville vært godt tjent med å si ifra til han. Kleint blir det uansett forøvrig, bare kjipt hvis det skal ødelegge et vennskap. Bedre at du da legger kortene på bordet og bare sier det som det er, det ville ihvertfall jeg satt pris på i en slik situasjon som "taperen". Endret 19. februar 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ekte vennskap ryker ikke pga ei kjærring! Ta deg en snakk med han slik at han vet hva som foregår. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) "Bros before hoes" er en floskel... Blasfemi!!! Edit: Om det er "bros before hoes" eller "may the best man win" som gjelder tenker jeg for øvrig avhenger av både personlige preferanser og "kulturen" i vennegjengen. Jeg ser poengene dine, men det forutsetter en rasjonalitet ikke alle mennesker har. Endret 19. februar 2013 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå