Gå til innhold

Beste spillemus, musmatte og tastatur.

Anbefalte innlegg

... Noen som vil kjøpe en lite brukt fUNC 1030 musematte, svart? Du får med eske og alt! Jeg vasker den og legger på musespray så den blir ekstra 'smooth' og fin! Denne musematten er ekstremt behagelig og spille med, det kan du lese i hver eneste musematte test. Det er fortsatt noen som ikke liker den, og det er meg :roll: Jeg liker en med litt mer motstand i. Vet ikke hvorfor! Jeg bor i Larvik, men kan jo sende i posten :) Hvis du er interessert, gi meg gjerne en privatmelding eller send en mail!

Takk for oppmerksomheten..

Fredrik

hva skal du ha for den da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Logitecs Internet Navigator Keyboard har jeg ikke brukt selv, bare ser på bildet.  

Knappene øverst er i veien i spill der man bruker F-tastene..

Du har bare sett tastaturet på et bilde, men likevel snakker du som om du har erfaring med det. Påstanden din er helt feil, hotkeyene er ikke i veien for F-tastene på noen måte. Om du skulle bomme på en F-tast treffer du bare plast rammen til tastaturet.

Lenke til kommentar
Logitecs Internet Navigator Keyboard har jeg ikke brukt selv, bare ser på bildet.

Knappene øverst er i veien i spill der man bruker F-tastene..

Du har bare sett tastaturet på et bilde, men likevel snakker du som om du har erfaring med det. Påstanden din er helt feil, hotkeyene er ikke i veien for F-tastene på noen måte. Om du skulle bomme på en F-tast treffer du bare plast rammen til tastaturet.

Hvor sier jeg at jeg har erfaring med det?

Please to be showink me.

Forøvrig er jeg vel av den meningen at alt som er ubrukelig er i veien eller på annen måte en ulempe.

Lenke til kommentar

Exempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl

Har ikke testet de andre keytronic-boardene, men kjøper du ett som ser ut som keyboardet på bildet over har du en vinner :)

Not open for ANY discussion 8)

LOL! :lol::lol::lol: ligner på det tastaturet jeg hadde på min første ibm :lol::lol:

Jepp, det ligner.. Det er dog mye mindre og knappene er selvfølgelig helt forskjellige å trykke på..

Eneste minuset med det fremfor andre nye fancy keyboards er at knappene bråker mer, men for oss som liker å høre at vi skriver gjør det jo ingenting :)

Det er en grunn til at dette keyboardet har vært så populært siden det kom for mange mange år siden.

Ok, mye quoting her men man overlever vel. Den gamle sorten IBM tastatur er totalt deilig å skrive på. Jeg har fått fatt i et slikt tastatur omsider (Takk Ebay) men problemet er at

1.Det var ikke ledning med dette

2. Det har engelsk layout.

Så jeg har bare "tørrtestet" det å skrive på det, og det var så deilig at jeg faktisk vurderer å hoste opp 1000 kr for et customized keyboard med norsk layout og gode ting på www.pckeyboard.com. Med mindre noen har et slikt gammelt norsk IBM tastatur liggende og er villig til å gi vekk/selge det til meg.

Spillemus har jeg ikke noen store tanker omkring, jeg bruker Logitech mini optical og den duger som bare det, oppå en gammel blå musmatte.

Lenke til kommentar

Ok, mye quoting her men man overlever vel. Den gamle sorten IBM tastatur er totalt deilig å skrive på.

Jepp, de er virkelig gode å skrive på.. Og klikke-lyden de lager er jo nesten berusende når man skriver fort :wink:

Litt tunge og store dog..

Oh, og ja jeg har et slikt liggende, men fand*n om jeg kvitter meg med det - ever! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...