Earendil Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvillen mus er den beste til å spille med? Har hørt mye skryt om mx500. Selv bruker jeg 300. Lurer også på det samme når det gjelder musmatter og tastatur. Tror at fUNC 1030 er best når det kommer til musmatter. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prøv Logitech Internet Navigator Keyboard SE, Logitech MX300 og Func Surface 1030 :-) Lenke til kommentar
Rious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jeg har : logitech mx310 func 1030 svart ( beste du får syns jeg.. har testet icemat stygg lyd fra den ) logitech Internet Navigator Keyboard SE CS !! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Logitech Desktop MX ser jo digg ut. Har MX 700 den er så jævla digg skal kjøpe meg fUnc snart, er blakk Kanskje jeg skal kjøpe meg Logitech Internet Navigator Keyboard SE Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prøv Logitech Internet Navigator Keyboard SE, Logitech MX300 og Func Surface 1030 :-) Genial kombinasjon! Har de komponentene selv og de er en drøm å spille med. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mus: Logitec MX 500/700 Musmatte: Func Surface Keyboard: standard Keytronic KT2001 ErgoForce uten fancy internett-knapper og annet mjøl.. Exempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Har ikke testet de andre keytronic-boardene, men kjøper du ett som ser ut som keyboardet på bildet over har du en vinner Not open for ANY discussion 8) Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prøv Logitech Internet Navigator Keyboard SE, Logitech MX300 og Func Surface 1030 :-) Genial kombinasjon! Har de komponentene selv og de er en drøm å spille med. Tuller dere? Logitec Internet Navigator Keyboard SE er jo værstingen når det gjelder ubrukelige knapper som er i veien uansett hva du forsøker å gjøre.. Selv om jeg må berømme deres valg av mus-merke må jeg nesten lure på hvorfor dere foretrekker MX300 fremfor MX500.. MX700 er også genial om man ikke har noe imot en litt tyngre mus. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Mus: Logitec MX 500/700Musmatte: Func Surface Keyboard: standard Keytronic KT2001 ErgoForce uten fancy internett-knapper og annet mjøl.. Exempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Har ikke testet de andre keytronic-boardene, men kjøper du ett som ser ut som keyboardet på bildet over har du en vinner Not open for ANY discussion 8) LOL! ligner på det tastaturet jeg hadde på min første ibm Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Exempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl Har ikke testet de andre keytronic-boardene, men kjøper du ett som ser ut som keyboardet på bildet over har du en vinner Not open for ANY discussion 8) LOL! ligner på det tastaturet jeg hadde på min første ibm Jepp, det ligner.. Det er dog mye mindre og knappene er selvfølgelig helt forskjellige å trykke på.. Eneste minuset med det fremfor andre nye fancy keyboards er at knappene bråker mer, men for oss som liker å høre at vi skriver gjør det jo ingenting Det er en grunn til at dette keyboardet har vært så populært siden det kom for mange mange år siden. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvor kjøper man func musematter? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvor kjøper man func musematter? Lenke til kommentar
Rious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 func -> www.microplex.no IKKE kjøp mx700 hvis du skal spille fps spill... hvis ikke du har ei jevla stor hand Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 func -> www.microplex.no IKKE kjøp mx700 hvis du skal spille fps spill... hvis ikke du har ei jevla stor hand Hmm. Jeg har en relativt liten hånd og synes nesten musa er litt liten.. Hvor små hender har du, og hvor mange fingre får du plass på dem? :smile: Forøvrig får man også kjøpt Func andre steder.. For de som bor i oslo kan dere fks sjekke http://www.digitalimpuls.no/Default.aspx De har butikk like ved Komplett/Datakjeden i møllergata.. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prøv Logitech Internet Navigator Keyboard SE, Logitech MX300 og Func Surface 1030 :-) Genial kombinasjon! Har de komponentene selv og de er en drøm å spille med. Tuller dere? Logitec Internet Navigator Keyboard SE er jo værstingen når det gjelder ubrukelige knapper som er i veien uansett hva du forsøker å gjøre.. Selv om jeg må berømme deres valg av mus-merke må jeg nesten lure på hvorfor dere foretrekker MX300 fremfor MX500.. MX700 er også genial om man ikke har noe imot en litt tyngre mus. Hvordan du kan mene at de multimedia knappene kan vere i veien når en spiller forstår jeg ikke. Knappene sitter øverst på tastaturet og er absolutt ikke i veien når en skal spille. At du kanskje ikke har bruk for de tastene er en helt annen sak. Grunnen til at jeg valgte dette tastaturet er at det er så sykt deilig og skrive på (og spille). MX500 er jo i og for seg grei nok, men nå har det seg slik at jeg liker musa minst mulig og lettest mulig og da er ikke MX500 førstevalget. Lenke til kommentar
Rious Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 får da ikke så bra reaksjon på fps spill med den MURSTEINEN hehe... batteriene går fort ut hvis du spiller 24/7 Lenke til kommentar
Domino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prøv Logitech Internet Navigator Keyboard SE, Logitech MX300 og Func Surface 1030 :-) Genial kombinasjon! Har de komponentene selv og de er en drøm å spille med. Tuller dere? Logitec Internet Navigator Keyboard SE er jo værstingen når det gjelder ubrukelige knapper som er i veien uansett hva du forsøker å gjøre.. Selv om jeg må berømme deres valg av mus-merke må jeg nesten lure på hvorfor dere foretrekker MX300 fremfor MX500.. MX700 er også genial om man ikke har noe imot en litt tyngre mus. Hvordan du kan mene at de multimedia knappene kan vere i veien når en spiller forstår jeg ikke. Knappene sitter øverst på tastaturet og er absolutt ikke i veien når en skal spille. At du kanskje ikke har bruk for de tastene er en helt annen sak. Grunnen til at jeg valgte dette tastaturet er at det er så sykt deilig og skrive på (og spille). MX500 er jo i og for seg grei nok, men nå har det seg slik at jeg liker musa minst mulig og lettest mulig og da er ikke MX500 førstevalget. Logitecs Internet Navigator Keyboard har jeg ikke brukt selv, bare ser på bildet. Knappene øverst er i veien i spill der man bruker F-tastene.. det er lett å bomme, og om det fører til at man plutselig kastes ut at spillet er det utrolig irriterende. Mange keyboards (dette inkludert?) har også knapper på sidene, og det er værre. Det værste er likevel keboards som har kombinerte F-taster og Shortcut-knapper.. Om man "glemmer å slå av" shortcut-funksjonen skjer noe helt annet om man forsøker å bruke en F-tast. Keyboardene jeg kjøpte til maskinene på jobb har en shortcut-knapp for "power". Aner ikke hvor mange ganger jeg ved et uhell har slengt headset'et mitt på denne knappen og maskinen har slått seg av tvert.. AAAARGH!! Når det gjelder MX300 <-> MX500 kan det ikke være store forskjellen når det gjelder vekt. Her er det bare designet som er forskjellig, og siden MX500 er litt større er det bare litt extra plast som forårsaker økt vekt. MX700 er den tyngre utgaven siden denne er trådløs og inneholder derfor blant annet også batterier. For deg ovenfor som sier batteriene går tomme så fort, nei det gjør de ikke. Musa har veldig lang levetid på batteriene, varsler om lavt batteri lenge før du faktisk merker det, og kommer med lade-stasjon som lader opp batteriene veldig raskt. Selv glemmer jeg alltid å sette musa i lade-stasjonen, men har likevel aldri merket lavt batteri. Oh, og tross trådløse musers rykte som laggete er MX700 et godt valg også for gamere. Man merker rett og slett ikke at det er en trådløs mus. (igjen, vekt ikke tatt i betraktning) Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ... Noen som vil kjøpe en lite brukt fUNC 1030 musematte, svart? Du får med eske og alt! Jeg vasker den og legger på musespray så den blir ekstra 'smooth' og fin! Denne musematten er ekstremt behagelig og spille med, det kan du lese i hver eneste musematte test. Det er fortsatt noen som ikke liker den, og det er meg Jeg liker en med litt mer motstand i. Vet ikke hvorfor! Jeg bor i Larvik, men kan jo sende i posten Hvis du er interessert, gi meg gjerne en privatmelding eller send en mail! Takk for oppmerksomheten.. Fredrik Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 min personlige erfaring er iallefall at: Logitech MX500 sammen med en fUnc1030 matte og et Logitech Internetnavigator SE tastatur er veldig bra til spill. Det forutsetter da at du ikke har musedrivere installert og ikke tastaturdriverne med mindre du er VELDIG keen på en VELDIG Treig shutdown Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ms ål dø vei. intellimouse explorer 3.0, icemat og wireless natural multimedia desktop pro (eller noe lignende). Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Bruke musa som eg fekk med amigaen min eg, funke fint det musmatte? Tullingar som kjøre det da. Bara å finna frem ett gammalt tøy stykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå