Svar fort12 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei. Sitter med en del tabeletter 10 seroguel 25 mg 1 stesolid 15 mg 5 sobril 15 mg 6 zyprexa 10 mg 3nonzinan 50 g 4 surmontil 25 mg ?? Vurderer å ta disse nå eller ikke. Noen her som vet om disse pillene kan gjøre at jeg døe, eller om det er farlig i det hele tatt?? Tenkte å spørre giftsentralen, men har ikke mulighet til å ringe så her er eneste plass jeg kan skrive melding til noen... Kan dere finne ut om det er farlig og isåfall hvis jeg angrer og trenger hjelp er det noe legene kan gi meg for å motvirke tabelettene ?? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 hvorfor skal du ta disse? Lenke til kommentar
Svar fort12 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Ingen som hver noe om dette ?? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 seroquel i kombinasjon med surmontil har svært uheldige konsekvenser. Hvor i all verden har du fått tak i disse tablettene? Du risikerer eødem i hjernebarken, kom deg til legevakten med en eneste gang! Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det jeg vet er at virkningen kan bli ekstremt ubehagelig. EKSTREMT. Det kan i tillegg være veldig skadelig og ikke nødvendigvis dødelig, så det er en sjanse for at du ender opp med skader som ikke kan fikses. Så uansett hva du er ute etter, dårlig ide. Er du deprimert? Endret 8. februar 2013 av Mer0vingian Lenke til kommentar
Svar fort12 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Hva mener du med ekstremt ubehagelig ? Hva skjer ?? Har tadd halvparten nå, merker ikke mye enda.. Hva kan en lege evt gjøre om jeg skulle angre på valget mitt?? Eller er det for sent kanskje... Hmm Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Som Danek sier, kom deg til legevakten. Ekstrapyramidale bivirkninger, akatisi, for eksempel. Endret 8. februar 2013 av Mer0vingian Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Effekten av disse legemidlene sammen er vanskelig å forutsi for andre enn noen som har mye erfaring. Hver for seg ser det ut som du får tidenes berg-og-dalbane tur, før du reduseres til en grønnsak. Om du dør er uvisst. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Absolutt ikke noe bra å kombinere mange av disse, og heller ikke så store mengder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ville fått det ut av kroppen fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå