Freddii91 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei lurte på om det er flere som skal til denne store festivalen som går fra 25-28 juli ? er ihvertfall syk line-up! tror det blir tidenes langhelg:) Årets line up hittil : fredag Tiësto Steve Aoki Sebastian Ingrosso Marco Carola Joachim Garraud Hardwell Markus Schulz Arty Dixon lørdag Armin van Buuren Avicii Axwell Knife Party Wildstylez søndag Steve Aoki Dave Clarke Alesso Joachim Garraud Rush Mauro Picotto Joey Beltram Miss Djax Huma Noyd J.Fernandes Lenke til kommentar
Freddii91 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 det er ikke noen fra trondheims området som skal dra tilfeldigvis? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har lyst, men tror ikke det blir noe av det i år. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Noen som har vært der før som kunne fortalt en koselig barnefortelling om hvordan det var der? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kunne tenkt meg å reise ja, men må nok vente til 2014 før jeg lovlig kommer inn Håper da inderlig at Line up'en er like bra, viss ikke mye bedre! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kunne tenkt meg å reise ja, men må nok vente til 2014 før jeg lovlig kommer inn Håper da inderlig at Line up'en er like bra, viss ikke mye bedre! Line-up'en kommer aldri til å skuffe der. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Line-up'en kommer aldri til å skuffe der. Det jeg får satse på Bare skrillex ikke havner der så er jeg nok uansett fornøyd! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg og en vennegjeng har store planer om å ta turen! Billett salget starter vel nå i februar hvis jeg ikke tar helt feil? Hadde planer om Hardstyle DNA 30. mai også, men det ble jo avlyst Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvorfor poster du dette på "sosialt" istedenfor på musikk? Tror du hadde fått mer respons der. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Satt klar klokken fem for å bestille billetter, men det var jo ikke bare bare, så da blir det vel å legge andre planer for sommerferien :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå