Morgens Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvordan ser de ut? Jeg skal lage en løsning som styrer strømmen hjemme, med Windows 8/Windows Phone "look" men jeg vet ikke hvordan jeg skal fremstille en "slider". Her som Iphone gjør det, denne er liggende: eller "stående" som jeg ønsker og som Windows gjør det: Håper noen med Windows Phone vil hjelpe meg videre. Google med "slider og windows" gir vinduer som kan rulles... Takk! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Så vidt jeg vet er det ikke slidere i Windows Phone, kun listevalg. Edit: Joda, det er en slider, kom jeg på. Jeg skal fikse et screenshot til deg. Her er en slider med fem nivåer: Endret 8. februar 2013 av OML/Skavold 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Takk, men jeg ser den ikke. Feil bilde eller er det brettet og/eller brillene mine... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så vidt jeg vet er det ikke slidere i Windows Phone, kun listevalg. Edit: Joda, det er en slider, kom jeg på. Jeg skal fikse et screenshot til deg. Her er en slider med fem nivåer: Slemt... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 For faen da, skulle jo selvsagt være dette bildet: 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Takk, liker godt GUIen til Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå