V. Haugen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 The Sims og Just Dance, sier du? Glem det. Forum: Dette spiller jentene Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 8. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Btw I'm a guuuuurrrlll and I play geeeeyyyms! Mange hyggelige jenter som jeg har gamet med. Mange irriterende. Akkurat som med gutter og menn med andre ord. Endret 8. februar 2013 av Occi 10 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kjønn har lite å si om hva man har av interesser, dog er det få som tør å være ærlige ovenfor andre hvis de ikke har "kjønnspassende" interesser. Mange gutter som driver med cosplay, men få av dem vil innrømme at de syr kostymene selv ;-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dama er frelst på zombier så der går det mye i Left 4 Dead, Dead Island og Resident Evil. Ikke noe sukkersøt Sims her i huset, nei. Lenke til kommentar
huftis Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 No passar det kanskje å tipsa om det sosialrealistiske spelet «Gamer Mom»: http://adventure.gamism.org/gamer_mom/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Eksen min likte veldig godt skyte spill. Vi brukte å spille mye Gears of War, Rainbow Six Vegas 1 og 2 og CoD. Good old times med Splitscreen . Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://razetheworld.com/gaming/gender-and-gaming-culture-the-cross-assault-fiasco/ Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dama til en kompis var helt rå på Soldier of Fortune 2. Back in the day! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 "– Det finnes en rekke gode spillere og jenteklaner som garantert ville banket gutta i konkurransespill." Hva er så spesielt med dette? Det finnes også garantert noen som ville banket jenter i konkurransespill. Hvem bryr seg om hvilket kjønn det er? "Andre spill som jentene nevner i diskusjonstråden er fotballspillet Fifa, det originale spillet Journey, skrekkserien Silent Hill, skytespillet Halo og eventyrspillet The Elder Scrolls: Skyrim. Med andre ord spill som også er svært populære blant gutter og menn." Altså coregames, ikke noe galt med det men det finnes også jenter som spiller litt mer hardcore titler. Men de har vel ikke trang til å fortelle hele internett at de er jenter og at de spiller spill. 2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Selv spiller jeg mest CS:S og der er det faktisk en del jenter. Har spilt med en del på BF også. Alle jeg har møtt på er veldig fornuftige og greie, men er ikke sikker på at jeg liker de veldig.. De er nesten alltid bedre enn meg Edit: Forbanna svettinger.. Endret 8. februar 2013 av 2ball_ Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 helt greit så lenge de holder seg unna TOM CLANCY spill for fucks sake, der går fuckings grensa, thats it! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 helt greit så lenge de holder seg unna TOM CLANCY spill for fucks sake, der går fuckings grensa, thats it! Må testes ut? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Old news! Dette er noe jeg har visst om i hvertfall 5-6 år. - Det finnes en rekke gode spillere og jenteklaner som garantert ville banket gutta i konkurransespill. Faktisk kunne det vært interessant å se om vi har en etablert jentegjeng på forumet som tar akkurat den utfordringen, sier Tangedal videre. Poenget er? Denne kunne likesågodt bli snudd på huet og være like sant: - Det finnes en rekke gode spillere og gutteklaner som garantert ville banket jentene i konkurransespill. Faktisk kunne det vært interessant å se om vi har en etablert guttegjeng på forumet som tar akkurat den utfordringen, sier Tangedal videre. Moot point is moot. Kort fortalt, det har lite å si om du er gutt eller jente som gamer, ingen som har noen store fordeler av å være det ene eller det andre, men at det finnes små forskjeller basert på kjønn, det kan tenkes. Et godt eksempel på dette er små unger som spiller bilspill, særlig viss de havner i feil kjøreretning, da ser du forskjell på hvem som er gutter og jenter, men det er seff noe som retter seg opp etterhvert som man spiller mer. Endret 9. februar 2013 av malmern Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 at det finnes jenter som spilller ditt og datt er ikke noe nytt. uten statestikk er artikkelen meningsløs. skriv heller om prosentandelen for spill x som er jenter, og kanskje lag en toppliste over spill som har den høyeste jenteratioen. Lenke til kommentar
Tweeg Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ah, stockphotos. Lurer på hva hun til venstre spiller. Interessant måte å holde kontrollen på. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tidene forandrer seg, hvor det kanskje var mer normalt at "det kvinnelig kjønn" så ned på "nerder" og "gamere" for en god del år tilbake, så er jo samfunnet blitt såpass digitalisert at dette på ingen måte er så fryktelig unormalt lengre. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Her spiller dama CoD, men har fått hun over på BF nå Ellers så spiller hu alt fra Sims til Mario til RDR og alt mulig med zawmbiz Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Her spiller dama CoD, men har fått hun over på BF nå Ellers så spiller hu alt fra Sims til Mario til RDR og alt mulig med zawmbiz MARIO! ÅÅÅÅ, nå fikk jeg sånn nostalgianfall.. på snes.. ååå, snes! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 MARIO! ÅÅÅÅ, nå fikk jeg sånn nostalgianfall.. på snes.. ååå, snes! Hu har en snes og en Gamecube med Mario Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hu har en snes og en Gamecube med Mario Gamecube er også veldig undervurdert! Eternal Darkness f.eks er ett knall spill som er ganske creepy, spesielt når man er 10 år gammel.. kan fås på emulator på wii, for de som har det og ikke gidder å kjøpe gamecube og prøve å finne spillet, btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg