Raste Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Står opp og våkner til at Rooney straffes med to kamper. Hva faen er dette for noe? FA er så jævlig korrupt at det er en skam for fotballen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kanskje vi kan arrangsjere 2 treningskamper som han kan sone i. Det fungerte jo andre veien. 8 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp.. edit: såg viss feil takling frå Essien Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka. Endret 4. april 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Herregud, det er faen meg for dumt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 FA har bomma med datoen.... 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Flaut av korrupte FA. Etter alt faenskap de har sendt vår vei burde vi vel sett den komme. Latterlig. Og hvor mange kamper får Rooney ekstra om han anker? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp.. edit: såg viss feil takling frå Essien Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka. "No Fucking Way" kom ut av Reinas munn.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Latterlig, fy faen det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) @Vamos: Ein kamp ekstra dersom anken ikkje blir tatt til følgje antar eg. Det er iallfall det FA vanlegvis praktiserer. Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp.. edit: såg viss feil takling frå Essien Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka. "No Fucking Way" kom ut av Reinas munn.. Bra av FA å vere konsekvente iallfall! Endret 4. april 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Større straff for å anke er da ulovlig. Det å anke en dom er da en menneskerett og man skal da også ha mere enn en dag å vurdere det på. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ferguson threatens to boycott media untill end of the season Endret 4. april 2011 av Game 9 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Og folk sier at vi ikke har grunnlag når vi klager på FA? Dette føyer seg jo bare inn i den lange rekken med fullstendig blåste avgjørelser den drittorganisasjonen slenger vår vei for å ødelegge for oss. Fuck off, dette er helt på trynet... ikke prøver de å skjule agendaen sin heller. Skjønner ikke at det ikke vekker harme hos folk som har makt nok til å gjøre noe med saken, for det er åpenbar korrupsjon/ABU-hat på gang her. Støtter at Rooney og Rio trekker seg fra landslaget. 3 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Og hvor mange kamper får Rooney ekstra om han anker? Én, mot Newcastle. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Herregud. Rooney straffes på grunn av en mikrofon. Spillere banner flere ganger hver kamp, men Rooney skal straffes med 2 kampers karantene. FA er en vits. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Herregud hvor latterlig FA er... Og hvor mange kamper får Rooney ekstra om han anker? Riktignok kan angriperen anke den strenge straffen fra FA, men dersom en eventuell anke ikke fører frem, vil fotballforbundet øke scouserens straff med ytterligere én kamp - slik at han altså kan bli nødt til å avfinne seg med å se hele tre kamper fra tribuneplass. Link Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ferguson threatens to boycott media untill end of the season Kuk. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvor er hylekoret denne gang da? De som alltid sier vi overdriver og klager og syter? Er FA ute etter United eller er det vi som er paranoide? Vil gjerne høre køllene uttale seg om denne saken. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nå ble jo Grant også straffet, så det går ikke bare utover Manchester United, men også West Ham United. I kampen mot FA er det uansett ingen tvil. United We Stand! 4 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er faenmeg helt forbanna utrolig. FA gidder seriøst ikke late som at de ikke forskjellsbehandler oss en gang. Helt sykt at de får holde på sånn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er faen det sykeste... Jeg blir helt oppgitt. Hva i helvete feiler det FA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå