Stonemeister Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Rooney har kommet med en offisiell beklagelse på hjemmesida, som er meget bra, selv om det er helt latterlig at man må gjøre sånt. Like greit å være føre var når man har med FA å gjøre. Drittorganisasjon. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå må jeg nesten hyle og skrike! Dere klager alltid på alt og alle. United supporterne er bare sutrete drittunger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå må jeg nesten hyle og skrike! Dere klager alltid på alt og alle. United supporterne er bare sutrete drittunger. Sjakktrekk. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå må jeg nesten hyle og skrike! Dere klager alltid på alt og alle. United supporterne er bare sutrete drittunger. Sjakktrekk. Et sjakktrekk kan være både godt og dårlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ditt var av det dårlige slaget. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Så at Reina sa "No Fucking Way" til Dommeren idet det var dømt straffe i Liverpool kampen i dag blir ikke straffet fordi det ikke var i kamera regner jeg med? - Om det var det eller taklingen han fikk gult kort for aner jeg ikke men. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 manutdreserves ive just stubbed my toe and said a bad word. I will be holding a press conference tomorrow to apologise for my actions. Please forgive me :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Forundrer meg ikke noe om FA vil straffe Rooney for dette. FA liker sin egen fislukt. Og selv om vi er i en bra posisjon så kan det snu fort. Ingenting er avgjort enda. Men søkke for en bra dag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 FA skal se på "saken" der Rooney bruker banneord når han prater til TV-kameraet etter 3-2 målet. Regner med det blir et par kamper på han da, minst èn kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tviler sterkt på at det blir karantene, det ville isåfall vært usannsynlig latterlig. Bot er nok mer tenkelig, men når han angrer seg rett etterpå så kan det hende Fa ser litt mildt på det. Btw, en av årets beste fotballdager. Selv Woy gjør jobben idag! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tviler også på at det blir gjort noe stort ut av det. Rooney går, null karantene og null bot. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/03/sport/fotball/premier_league/manchester_united/wayne_rooney/16053155/ Banneorgie er det ordet Dagbladet velger å bruke i overskriften. Hva var det han sa egentlig? What, fucking what? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Fucking What, Fucking What. Mer eller mindre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg mener media bør jekkes ned ganske mye. Det der er ikke en orgie i banning. Kanskje ikke Rooney hjelper til med det glansbildet FA ønsker å skape av fotballen utad, men media er jo like mye syndere her. Hvorfor ikke ta dem? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det var jo en ekstrem banne-orgie... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Faderullandei! Hadde eit looongt innlegg på gong her, men det forsvant inn i evigheita. - Banneorgie må det sjølvsagt vere med den tilsynelatande aukane anti-United biasen i norske og engelske medier (spes tabloide)negative saker om United ser ut til å vere eit enkelt grep for å selge meir. - Mykje nesten latterleg kommentarar i kamptråden i går som vitnar om svært lite fotballforståing hjå enkelte brukarar - Latterleg å tru at vi har vunne serien, til tross for at resultata frå i går sjølvsagt gav oss eit realt boost. Både Arsenal og Chelsea kan ta oss igjen om vi ikkje er konsentrerte nok/ spelar bedre enn vi har gjort i store delar av sesongen. - Potensielt så mykje som 14 kampar igjen av sesongen om alt skal klaffe, det inkluderer fem kampar mot City, Chelsea og Arsenal. (Ikkje akkurat den lettaste innspurten.) Neppe lettare motstand i evt semifinale/finale i CL. I tillegg er eg i New York medan vi spelar andre kamp mot Chelsea i Cl og i lufta på veg dit når vi skal spele mot Fulham. Feck it! 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Wayne Rooney charged by FA with use of insulting/offensive language #MUFC Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Wayne Rooney charged by FA with use of insulting/offensive language #MUFC Årets Bombe? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 3 kamper? Kommer ikke inn på twitter, jævla amatørside. Hater at den bare loader toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå