Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ferguson og FA

Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferguson straffet av FA nok engang. Likevel får vi konsekvent høre fra LFC guttene at "united har FA i lomma." Nå har vi bli voldtatt av dommeren i noen kamper, så fort vi får ei billig straffe eller noe slikt nå så er verden "korrupt"

Sug kukk å dø.

Ikke overraskende har jeg en lang diskusjon på face nå med en LFC-er som mener det er helt riktig.

Lenke til kommentar

Helt greit at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har han fått straff for å lange ut mot dommere, og han lærer aldri.

inb4flaming :)

Idiot. Når han blir tvunget til å la seg intervjue må han få lov til å si det som det er. Dessuten var ikke det han sa særlig ille. Dommere skal prestere på samme måte som spillere. Gjør de ikke det må de også få tåle å høre det. Dessuten er det "kun" Ferguson som blir straffet gang etter gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt greit at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har han fått straff for å lange ut mot dommere, og han lærer aldri.

inb4flaming :)

Helt feil at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har dommerne gitt han grunn til å lange ut mot dem, og de lærer aldri. :roll:

Jeg har sagt det før, dommerne i fotballverdenen er så overbeskytta at det er helt skremmende. Å kritisere feilgrep bør til en viss grad være greit. Ingenting av det Sir Alex sa er på noen som helst måte usant og tidligere hendelser gir han grunnlag til å mene det han mener.

Dommerne har ikke klart å holde følge med tempoøkningen moderne fotball har hatt de siste årene og det begynner å bli pinlig åpenbart. Det er forferdelig mye medioker dømming ute og går om dagen og det får en så enorm påvirkning at det ikke går an å overse det mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Idiot.

Jaaavell...

Når han blir tvunget til å la seg intervjue må han få lov til å si det som det er. Dessuten var ikke det han sa særlig ille. Dommere skal prestere på samme måte som spillere. Gjør de ikke det må de også få tåle å høre det.

Synest den var helt på kanten jeg. "Når jeg så hvem som skulle dømme fryktet jeg det værste". Ser for meg hylekoret fra denne leiren om det var Dalglish som sa det.

Dessuten er det "kun" Ferguson som blir straffet gang etter gang.

Fordi det kun er han som etter hvert tap(liten overdrivelse) skal ut i media og slakte dommeren?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synest den var helt på kanten jeg. "Når jeg så hvem som skulle dømme fryktet jeg det værste". Ser for meg hylekoret fra denne leiren om det var Dalglish som sa det.

I min tid her har jeg knapt sett noen nevne det når Houllier/Benitez/hodgson eller Daglish har rantet om dommere, fordi vi bryr oss rett og slett fint lite.

Lenke til kommentar

Haha, ja Benitez var jo en saint på det.

Har du noen eksempler? Kan ikke komme på noen sånn i farta hvertfall.

I min tid her har jeg knapt sett noen nevne det når Houllier/Benitez/hodgson eller Daglish har rantet om dommere, fordi vi bryr oss rett og slett fint lite.

Kanskje ikke om dommersyting, men Benitez vart jo latterliggjort her av dere daglig av alt mulig han sa/gjorde/hadde på seg/så ut osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...