Old Game Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ferguson straffet av FA nok engang. Likevel får vi konsekvent høre fra LFC guttene at "united har FA i lomma." Nå har vi bli voldtatt av dommeren i noen kamper, så fort vi får ei billig straffe eller noe slikt nå så er verden "korrupt" Sug kukk å dø. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Uansett hvor mye FA prøver år etter år med sabotasje, så er vi like suksessfulle nesten hvert år. Gjør det hele bare ekstra deilig når mai måned kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ferguson straffet av FA nok engang. Likevel får vi konsekvent høre fra LFC guttene at "united har FA i lomma." Nå har vi bli voldtatt av dommeren i noen kamper, så fort vi får ei billig straffe eller noe slikt nå så er verden "korrupt" Sug kukk å dø. Ikke overraskende har jeg en lang diskusjon på face nå med en LFC-er som mener det er helt riktig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Som sagt tidligere; FA minner meg om Italia anno 1940. Facistmetodene de bruker er skremmende. Ytringsfrihet er tydeligvis tabu for rubelrytterne i Soho Square. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Helt greit at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har han fått straff for å lange ut mot dommere, og han lærer aldri. inb4flaming Endret 16. mars 2011 av Smågal 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Helt greit at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har han fått straff for å lange ut mot dommere, og han lærer aldri. inb4flaming Idiot. Når han blir tvunget til å la seg intervjue må han få lov til å si det som det er. Dessuten var ikke det han sa særlig ille. Dommere skal prestere på samme måte som spillere. Gjør de ikke det må de også få tåle å høre det. Dessuten er det "kun" Ferguson som blir straffet gang etter gang. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Helt greit at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har han fått straff for å lange ut mot dommere, og han lærer aldri. inb4flaming Helt feil at Ferguson får ris på rumpa. Gjentatte ganger har dommerne gitt han grunn til å lange ut mot dem, og de lærer aldri. Jeg har sagt det før, dommerne i fotballverdenen er så overbeskytta at det er helt skremmende. Å kritisere feilgrep bør til en viss grad være greit. Ingenting av det Sir Alex sa er på noen som helst måte usant og tidligere hendelser gir han grunnlag til å mene det han mener. Dommerne har ikke klart å holde følge med tempoøkningen moderne fotball har hatt de siste årene og det begynner å bli pinlig åpenbart. Det er forferdelig mye medioker dømming ute og går om dagen og det får en så enorm påvirkning at det ikke går an å overse det mer. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Idiot. Jaaavell... Når han blir tvunget til å la seg intervjue må han få lov til å si det som det er. Dessuten var ikke det han sa særlig ille. Dommere skal prestere på samme måte som spillere. Gjør de ikke det må de også få tåle å høre det. Synest den var helt på kanten jeg. "Når jeg så hvem som skulle dømme fryktet jeg det værste". Ser for meg hylekoret fra denne leiren om det var Dalglish som sa det. Dessuten er det "kun" Ferguson som blir straffet gang etter gang. Fordi det kun er han som etter hvert tap(liten overdrivelse) skal ut i media og slakte dommeren? 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor mange ganger har vi tapt i ligaen i år, Simon? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Synest den var helt på kanten jeg. "Når jeg så hvem som skulle dømme fryktet jeg det værste". Ser for meg hylekoret fra denne leiren om det var Dalglish som sa det. I min tid her har jeg knapt sett noen nevne det når Houllier/Benitez/hodgson eller Daglish har rantet om dommere, fordi vi bryr oss rett og slett fint lite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Benitez hadde jo såpass mange andre idiotkommentarer vi koste oss med. Så hvem brydde seg om når han var ærlig om dommeren? Hodgson avfeide vel bare tapene, hadde mer enn nok med det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Eller fordi det så vidt har hendt at noen av de nevnte har langet ut om hvor ræva en dommer var? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Dalglish er jo gud og perfekt så han gjør jo aldri noe galt. Fantastisk mann. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Eller fordi det så vidt har hendt at noen av de nevnte har langet ut om hvor ræva en dommer var? Haha, ja Benitez var jo en saint på det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Dalglish er jo gud Det er Fowler og perfekt Enig! så han gjør jo aldri noe galt. Fantastisk mann. Enig igjen. Men hva var poenget ditt? 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 3. Hva er poenget? Med andre ord ikke så mye klaging? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Pass dere for trollet. Jeg kalte han "smålig" grunnet klar generalisering i TIA, og fikk smekk på rumpa av en moderator. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Haha, ja Benitez var jo en saint på det. Har du noen eksempler? Kan ikke komme på noen sånn i farta hvertfall. I min tid her har jeg knapt sett noen nevne det når Houllier/Benitez/hodgson eller Daglish har rantet om dommere, fordi vi bryr oss rett og slett fint lite. Kanskje ikke om dommersyting, men Benitez vart jo latterliggjort her av dere daglig av alt mulig han sa/gjorde/hadde på seg/så ut osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Apropos Liverpool og deres managere, "factene" til Rafa blir bare dummere og dummere for hver gang jeg ser videoen. :!: http://www.youtube.com/watch?v=fOaZYhTd2BU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå