Emils. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Stakkars. Må ut med dagslønna si. Blir nok lite med biff og vin i ukene som kommer skjønner jeg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Frå "han blir aldri straffa" til "han får for lite straff" der altså... 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dere vil ha offentlig korsfestelse regner jeg med? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Stakkars. Må ut med dagslønna si. Blir nok lite med biff og vin i ukene som kommer skjønner jeg. Tjener han bare 12000 pund per dag? :o Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har vel omtrent 76000kr om dagen eller noko sånt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Stakkars. Må ut med dagslønna si. Blir nok lite med biff og vin i ukene som kommer skjønner jeg. Hva mener du hadde vært passende straff? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva var det han sa egentlig? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 After the match, Ferguson said: ‘Rafael was fouled in the build-up to their goal. It was a clear foul but we didn’t get it. There was no way we were going to get a decision from the linesman. ‘It was a clear penalty earlier. He has put his leg right in there. The linesman is facing it. He had a very poor game. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du har jo unnlatt den kanskje største grunnen til at FA tok tak i det, nemlig kommentaren mot at samme linjedommer var dårlig i kampen deres mot Chelsea, hvilket kunne tolkes dithen at han mener linjemannen dømmer konsekvent mot Manchester U. Ikke at jeg nødvendigvis er enig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det der var nå ikke så ille. Jeg husker ikke om Rafael skulle hatt frispark, men straffen har han jo rett i at kunne blitt gitt. (Then again, jeg synes det er greit at de ikke fikk den ) Edit: Og Snurreleifs innlegg forandret hele min mening til å mene at han burde fått mer straff. Endret 8. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva mener du hadde vært passende straff? For å være ærlig: Ingenting. Det er bare, igjen, en fillesak som FA lager en stor sak ut av. Greit at han blir straffet for det når FA først holder på med å straffe folk som benytter seg av ytringsfriheten. Om han får en kamp på tribunen eller bot er egentlig et fett, dog skjønner jeg at FA valgte bot. Det virker som det står dårlig til i kassa til årets julebord mtp. alle idiotiske bøter som har kommet i år. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Moro at dere reagerer på kommentarer at SAF neppe bryr seg så mye om boten. Var akkurat den samme driten alle slang rundt når JT fikk bot. Fotballsupportere generelt er noe for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå