YNWA32 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 istedet for å blindt forsvare grov kritikk av dommere til tross for en felles respect kampanje, hva med å faktisk innse at Ferguson er Premier Leagues værste manager på respekt? eller blir man litt blind for slikt når man er manu fan? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det er lite respekt å skryte av en dommer? Nei. Jeg er ikke en blind manu Man Utd fan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har du egentlig lest hva han sa? Det var ingen kritikk mot dommeren denne gangen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dette blir for dumt YNWA32 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 FA må gjøre dette klart. Enten kan man diskutere dommere, eller så kan man ikke det. Og da gjelder det media også FA kan ikke styre media. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dette blir for dumt YNWA32 se video av "skrytingen" med sluttkommentaren til RedNose også ser du hva jeg mener ... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Hahahahaha. Ja Fergie går hand i hand med FA ja Synes Fergie burde fått en Sir tittel til jeg. Eller bli Lord eller Hertug Tidenes beste manager..... Endret 17. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skal innrømme at jeg ikke har sett intervjuet, men kun sitatene. Hva er det du tenker på egentlig? At han håpet på at de var heldigere i den kampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 HAHAHAHAHAAHAHAHAAH! Eg måtte le nå. Leste noe på internett som toppet fullstendig på lista over IDIOTSKAP. Husker ikke helt linken. Skal legge den ut om eg finner den igjen. Men steike den forfatteren må være helt blåst :!: :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Av det jeg finner så er "We just hope it’s our turn for a little bit of luck" det siste han sier. Jeg har ikke funnet noen video. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kolo Toure utestengt i 6 mnd for positiv dopingprøve. Det vil altså si at det er verre å komme en halvtime forsent enn å faktisk bruke doping. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Haha. Adrian Mutu fikk jo lavere straff for å snorte cola også. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Les det du skriver så skjønner du kanskje hvor idiotisk det er. 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Unnskyld, men er du heilt på jordet? Det er ikkje nødvendigvis sånn at du slepper unna testane berre fordi ein er utilgjengelig når testen skal verte tatt. Om det då skulle oppstå mistankar om foul play, så er det klart at ein test ville blitt gjennomført for å bekrefte/avkrefte mistanken. 3 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Så du ser det som et større problem å gi faen å teste seg? Er du så trangsynt, at du tror at de slipper unna testing om de dropper å møte? Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar? Du har et merkelig syn på doping. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Så du ser det som et større problem å gi faen å teste seg? Er du så trangsynt, at du tror at de slipper unna testing om de dropper å møte? Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar? Du har et merkelig syn på doping. Nei, og hvor har jeg skrevet det? Men det er ganske naturlig å tro at en person som skipper prøven gjør det fordi han har noe å skjule. Jeg snakker ikke om situasjonen med Rio her nå, selv om jeg vet at dere alle tenker på den. Bare generelt sett. Skipping av en dopingprøve burde føre til høyest mulig straff. Finnes mange metoder man kan bli kvitt forskjellige stoffer med på under en time eller to. Rio saken er noe helt annet. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Det burde være høyere straff for å misse en test, enn for faktisk å dope seg?!? Det tror jeg faktisk ikke du mener når du får tenkt deg om. For å ta en sammenlikning (satt på spissen, men poenget er det samme); mener du det bør være strengere straff å ikke møte i retten etter å ha drept noen, enn drapet i seg selv? 1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Utsagnene taler ganske så likt. Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff. Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar? Tror du virkelig at noen slipper unna en dopingtest om dei skal ta ein? EDIT: Finnes mange metoder man kan bli kvitt forskjellige stoffer med på under en time eller to. Denne påstanden må du bevise. Dette er noko som eg, og sikkert 1000vis av andre, kunne tenke seg å visst svaret på. Endret 26. mai 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå