Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke kommentere denne saken engang. Vi er bare paranoide om vi faktisk mener Fa er ute etter oss.

 

Blir ligamestre idag uansett hvor mange som måtte motarbeide oss.

 

Jeg mente ikke at FA er ute etter oss, det er ingen konspirasjon. Det jeg ville få fram, med å poste sitater fra andre managere, er at det er merkelig å straffe SAF for dette, selv om han faktisk har brutt en regel.

Lenke til kommentar

Ja. Men selv om det er småtragisk at cannabis ikke er legalisert i Norge så er du i grunn enda dummere selv, dersom du står og paffer en politimann i trynet.

Det eksempelet hadde fungert om SAF hadde trasket inn på kontorene til FA-toppene, og sagt rett ut at alle dommerne er noen inkompetente jævler.

Det gjorde han ikke.

 

Eksempelet blir vel heller det at selv om cannabis ikke er lov, så er det fortsatt veldig mange som røyker det, fordi de nekter å bøye seg for en idiotisk regel. De vil kanskje få fram et poeng, selv om de risikerer å bli straffet for det.

OK, la oss si at du røyker oppi kameraet på et tv-sendt arrangement arrangert av politiet. Happy?

 

Det er uansett ikke poenget i hvilken grad det forbanna eksempelet stemmer. Dere skjønte poenget mitt, regner jeg med?

 

Daglish gjorde det samme, han ble ikke straffet.

Det var ikke en link til Rooney-saken. Faen er det mulig.

Lenke til kommentar

Ja. Men selv om det er småtragisk at cannabis ikke er legalisert i Norge så er du i grunn enda dummere selv, dersom du står og paffer en politimann i trynet.

Det eksempelet hadde fungert om SAF hadde trasket inn på kontorene til FA-toppene, og sagt rett ut at alle dommerne er noen inkompetente jævler.

Det gjorde han ikke.

 

Eksempelet blir vel heller det at selv om cannabis ikke er lov, så er det fortsatt veldig mange som røyker det, fordi de nekter å bøye seg for en idiotisk regel. De vil kanskje få fram et poeng, selv om de risikerer å bli straffet for det.

OK, la oss si at du røyker oppi kameraet på et tv-sendt arrangement arrangert av politiet. Happy?

 

Det er uansett ikke poenget i hvilken grad det forbanna eksempelet stemmer. Dere skjønte poenget mitt, regner jeg med?

 

Daglish gjorde det samme, han ble ikke straffet.

Det var ikke en link til Rooney-saken. Faen er det mulig.

Dro videre på metaforen din. Smart du.

 

 

 

CHAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har da spart spillere utallige ganger før uten å få straff?

Om SAF starter med Bebe og co. og vi finner på å avgi poeng som holder B'pool oppe, vel da forventer jeg egentlig reaksjoner fra FA. Det burde være likhet for loven, hvorfor skal smålagene få saftige bøter mens toppklubbene slipper unna?

 

Latterlig regel btw. La manageren få bestemme hvem han vil starte med. Hvorfor skal FA blande seg oppi alt?

Lenke til kommentar

Om SAF starter med Bebe og co. og vi finner på å avgi poeng som holder B'pool oppe, vel da forventer jeg egentlig reaksjoner fra FA. Det burde være likhet for loven, hvorfor skal smålagene få saftige bøter mens toppklubbene slipper unna?

 

Latterlig regel btw. La manageren få bestemme hvem han vil starte med. Hvorfor skal FA blande seg oppi alt?

 

Hadde skjønt det hvis managerne plutselig hadde sent ut på seg selv, fysioen, trenerstaben og speiderne til kamm. Men når man stiller med spillere som er registrert i en 25-manns tropp til ligaen blir det helt sinnsvakt dumt. Man tar ut en tropp på 25 mann, men får ikke lov til å bruke dem. Lurer på hva FA tenker med.

 

Arsenal slapp forresten straff når de byttet ut 8 (eller var det 10) mot Wigan, den kampen som endte 2-2.

Lenke til kommentar

Hadde skjønt det hvis managerne plutselig hadde sent ut på seg selv, fysioen, trenerstaben og speiderne til kamm. Men når man stiller med spillere som er registrert i en 25-manns tropp til ligaen blir det helt sinnsvakt dumt. Man tar ut en tropp på 25 mann, men får ikke lov til å bruke dem. Lurer på hva FA tenker med.

Den 25-mannstroppen er på langt flere enn 25 mann. Alle U21-spillere slipper inn uten å ta opp en plass, så i teorien kunne et lag sendt ut 11 15-åringer. Da er 25-mannstroppen plutselig ikke et argument lenger.

 

Jeg er derimot enig i at et lag som bruker spillere som hovedsaklig er fra den troppen manageren har plukket ut før sesongen bør unngå straff, og som Holloway sier, hvordan kan FA bedømme hvem som er gode nok eller ikke? Det sender helt feil signaler til de spillerne som er på det straffede laget når de kan få en bot for å ikke være gode nok i FAs øyne.

Lenke til kommentar

Ferguson gjør jo hva han vil uten å vise vilje til å ta sin straff. Gjør faktisk skam på Sir tittelen han har fått. Det mener flere United fans jeg kjenner.

 

Personlig mener jeg han burde bli straffet etter gjeldende lovverk, men han går jo hånd i hånd med de som deler ut straff, så det er jo utopi å tro det skal bli bedre neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...