Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Ja. Men selv om det er småtragisk at cannabis ikke er legalisert i Norge så er du i grunn enda dummere selv, dersom du står og paffer en politimann i trynet.

Det eksempelet hadde fungert om SAF hadde trasket inn på kontorene til FA-toppene, og sagt rett ut at alle dommerne er noen inkompetente jævler.

Det gjorde han ikke.

 

Eksempelet blir vel heller det at selv om cannabis ikke er lov, så er det fortsatt veldig mange som røyker det, fordi de nekter å bøye seg for en idiotisk regel. De vil kanskje få fram et poeng, selv om de risikerer å bli straffet for det.

OK, la oss si at du røyker oppi kameraet på et tv-sendt arrangement arrangert av politiet. Happy?

 

Det er uansett ikke poenget i hvilken grad det forbanna eksempelet stemmer. Dere skjønte poenget mitt, regner jeg med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferguson gjorde uansett ikke det her for å få fram et poeng. Var nok noe så simpelt som en liten glipp der og da (det kan skje den beste, noe som det gjorde i dette tilfellet). Uansett så stadfestet han bare fakta, nemlig at dommeren som dømte VM-finalen er verdens beste dommer.

 

Og etter banne-straffen til Rooney forundrer ingenting meg lenger. Ferguson kan fort måtte se de to siste kampene fra tribuneplass.

Lenke til kommentar

Ja. Men selv om det er småtragisk at cannabis ikke er legalisert i Norge så er du i grunn enda dummere selv, dersom du står og paffer en politimann i trynet.

Det eksempelet hadde fungert om SAF hadde trasket inn på kontorene til FA-toppene, og sagt rett ut at alle dommerne er noen inkompetente jævler.

Det gjorde han ikke.

 

Eksempelet blir vel heller det at selv om cannabis ikke er lov, så er det fortsatt veldig mange som røyker det, fordi de nekter å bøye seg for en idiotisk regel. De vil kanskje få fram et poeng, selv om de risikerer å bli straffet for det.

OK, la oss si at du røyker oppi kameraet på et tv-sendt arrangement arrangert av politiet. Happy?

 

Det er uansett ikke poenget i hvilken grad det forbanna eksempelet stemmer. Dere skjønte poenget mitt, regner jeg med?

 

Daglish gjorde det samme, han ble ikke straffet.

Lenke til kommentar

Hans da. Du må skjønne at King Kenny er en utrolig sympatisk person. Det var kamera som oppsøkte han, ikke han som oppsøkte kamera. Det er ikke hans feil at det tilfeldigvis var en kameramann i nærheten. Hvorfor i all verden skal han bli straffet for det?

 

Det er mye verre å rose en dommer før en kamp, enn å banne til motparten etter en kamp. Er det så vanskelig å skjønne?

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg syns det er fair at Ferguson blir straffet for å ha brutt reglementet kan jeg ikke på noen som helst måte tro at ingen andre managere har snakket om dommere før kamper tidligere i år. Jeg støtter forøvrig regelen.

 

Latias: Ja, det er faktisk verre. Mye verre.

Lenke til kommentar

Fergie bør si hva han mener om dommerene. Støtter han fullt ut. La FA stenge ham ut til de blir grønne (hva det nå betyr)

 

I utgangspungtet hadde jeg elsket det om vi truet med å ikke stille til neste PL sesong om ikke FA godtok kritikk av dommere, men det som skjer da er vel at vi rykker ut av profesjonell liga.

 

Red: du mente sikkert ABFA

Lenke til kommentar

Vel. Poenget mitt var at Ferguson er dust (oh yes i did) som holder på sånn, når han vet at han blir straffet for det.

 

Det er heller ikke slik at man ikke kan snakke om dommeren i det hele tatt. Det er snakk om før kampen, og det er sikkert for at dommeren ikke skal la seg påvirke osv.

 

Synes forresten ikke det er utrolig at de klarer å tørke seg selv i rumpa, da de klarer å få en hel organisasjon/jury til å hate et lag, og åpenbart gå inn for å ødelegge sesongen for dem. ABU-FA!

Vet han blir straffet for det? Nevnte ikke også Ancelotti på pressekonferansen pre-match at Webb var en fantastisk dommer? Jeg skal ikke påstå det altfor bastant, og orker heller ikke søke det opp, men isåfall bør det jo reageres på samme måte mot han som mot Ferguson.

Lenke til kommentar

Det har gått så langt nå at selv andre lags supportere skjønner hvor dumt dette er (Les: oppegående supportere). FA har dessverre et stort markeringsbehov, og vil selvsagt at ligagullet skal havne i London, og ikke nord i Manchester. Sånn er det når United har vært Englands største klubb siden midten av 50-tallet, da følger slikt gjerne med.

Lenke til kommentar

Det har gått så langt nå at selv andre lags supportere skjønner hvor dumt dette er (Les: oppegående supportere). FA har dessverre et stort markeringsbehov, og vil selvsagt at ligagullet skal havne i London, og ikke nord i Manchester. Sånn er det når United har vært Englands største klubb siden midten av 50-tallet, da følger slikt gjerne med.

Nåja. L'Pool hadde no storhetstida si mellom da og nå!

Lenke til kommentar
We are getting the best referee, there is no doubt about that.

 

But (getting a bad decision) is definitely our big fear.

 

We have the players to do it all right. We just hope it's our turn for a little bit of luck.

 

You don't get an advantage to speak against the referee. The decision is already taken," Ancelotti said.

 

"Also for the image of football you have a social responsibility. For the young kids who look at you as an idol, the image on and off the pitch is important.

 

"Sometimes when things are not good you can speak about things that go against you.

 

"But I don't want to put pressure on the referee. Howard Webb is a fantastic referee, he has the skills to handle the occasion.

 

"If the referee has no experience maybe you can be a little worried about this but with Webb there is no problem.

 

"I have trust in the referees in England. They make mistakes but this is normal, you have to accept that or you have to say there is a conspiracy and I don't believe that.

 

Howard Webb is the best referee in the league.

 

TONY Pulis has warmly welcomed Howard Webb's appointment for the FA Cup semi-final against Bolton by stating: "He's as good as there is – anywhere in the world."

 

Stoke fans will be relieved to see Webb, pictured, allotted their semi, while the much-maligned Mike Dean has landed the all-Manchester clash between City and United.

 

Dean infuriated Stoke so much last season – not least when controversially dismissing Andy Wilkinson at Portsmouth – that official complaints were made to referees' chiefs. He hasn't had a City game yet this season.

 

Webb, on the other hand, looks like a potentially lucky omen as Stoke have lost only three of their 17 games with him in charge since 2001.

 

"Howard is a great ref in my book," said Pulis, "and certainly as good as there is.

 

"We are pleased to have him. Now we just hope it's an eventful game for the right reasons and that major decisions are decided by the players, not the officials."

 

Webb shot to international prominence last year when landing the plum refereeing roles in the Champions League final between Inter Milan and Bayern Munich, followed by the World Cup final between Spain and the Netherlands.

 

"What makes him special is that little bit of an aura he has about him," Pulis added. "He deals with players very well and I think most people in the game respect him."

 

Webb's first-ever Stoke game was only the eighth of his senior career in refereeing, while he has also featured on Stoke's route to Wembley by overseeing the fifth round win over Brighton.

 

Jeg har ikke så mye mer å tilføye om denne saken, egentlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det har gått så langt nå at selv andre lags supportere skjønner hvor dumt dette er (Les: oppegående supportere). FA har dessverre et stort markeringsbehov, og vil selvsagt at ligagullet skal havne i London, og ikke nord i Manchester. Sånn er det når United har vært Englands største klubb siden midten av 50-tallet, da følger slikt gjerne med.

Nåja. L'Pool hadde no storhetstida si mellom da og nå!

 

Storhetstid ja. Jeg skrev størst. Forskjell på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Eg tror ikke FA i utgangspunktet er "ute etter" United. Men eg tror de benytter hver mulighet til å statuere et eksempel med United. For da blir det oppmerksomhet og "alle får det med seg og tar poenget".

 

Hvorfor skulle ellers tiltale SAF og ingen av de andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...