Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Rooney oppsøkte kamera? Så du kampen? Det stod forøvrig ingenting om at det var banning til kamera i begrunnelsen for utestengelsen. Det var "improper conduct" fordi han er et forbilde for unge mennesker.

 

Carlton Cole fikk også straff for å vitse på twitter, med samme begrunnelse. (For improper conduct, rollemodell for barn osv).

 

Finner selvsagt ingen gode bilder av dette på nett lenger, men er her et som viser det noenlunde. Antar det virker i noen timer...

http://www.youtube.com/watch?v=A9HKGzBrkf0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er for en gangs skyld enig med Liverpool-folkene. Rooney oppsøkte kameraet og bannet som ville helvete, situasjonen mellom Daglish og Wenger var i utgangspunktet kun mellom de, det var kameramennene selv om oppsøkte situasjonen.

Men Dalglish visste godt at kameraet var der. Det er absolutt ingen forskjell på disse sakene, men United og Rooney vil alltid være de som må ta straffen ingen andre får.

 

Det er selvsagt en stor forskjell på sakene. Rooney ser kameraet, og indirekte folket, rett inn i linsa (øynene) og serverer en bannetirade. Daglish slenger et par gloser til Wenger hvor det ikke er så lett å høre hva han faktisk sier, hvertfall ikke på det klippet jeg har sett.

 

Forsvarer ikke at Rooney fikk karantene, men at det ikke er en forskjell på sakene kan ingen overbevise meg om.

 

 

Rooney oppsøkte kamera? Så du kampen? Det stod forøvrig ingenting om at det var banning til kamera i begrunnelsen for utestengelsen. Det var "improper conduct" fordi han er et forbilde for unge mennesker.

 

Carlton Cole fikk også straff for å vitse på twitter, med samme begrunnelse. (For improper conduct, rollemodell for barn osv).

 

Finner selvsagt ingen gode bilder av dette på nett lenger, men er her et som viser det noenlunde. Antar det virker i noen timer...

http://www.youtube.com/watch?v=A9HKGzBrkf0

 

Selvsagt så jeg kampen, gjorde ikke du? Han står og jubler med spillerne, kameraet kommer bort, han snur seg inn i kameraet og banner, så snur han seg bort litt før han igjen vender seg tilbake i kameraet. Jeg synes det er "improper conduct" så det holder, men to kampers karantene er uansett alt for strengt.

Lenke til kommentar

Kan vel også nevne at Dalglish slipper straff. "– Sett fra FAs synspunkt er det ikke noe vi kan anklage han for, skriver forbundet til den danske kanalen." Dobbeltmoralen og forskjellsbehandlingen er så råtten at jeg blir iltrende forbanna. Jeg syntes ikke skotten skal straffes på bakgrunn av hans forseelse alene, men når Rooney blir hengt ut til å tørke, må også Dalglish få smake på kjeppen. Helt utrolig, vår største stjerne og manager sitter på tribunen i serieinnspurten for smårusk samtlige andre managere og spillere slipper unna med... Blir vi straffet for noe mer tullball nå (jamfør WBA spillere som raserte Stoke garderobe tidligere i år forresten) så er det så urettferdig at det ikke er noe artig å følge med på fotball lengre, for man blir jo regelrett deprimert av mindre.

 

Skulle like å sett hvor mye ståhei det hadde vært som syntessyndpåsegselverne Liverpool supporterne hadde gjort ut av det var Dalglish og ikke Ferguson som satt på tribunen og om deres stjerne (ikke at de har noen lengre) hadde blitt satt på tribunen i en FA cup semi med David Gill som styremann i komiteen....Så fuck off til alle som mener United får noe som helst. For vi får ikke en dritt annet enn karantener

 

En kjapp titt på tv2sporten og to av hovedsakene "FA vurderer å straffe rio ferdinand og mario balotelli" og som nevnt ovenfor ang et stakkarslig hull i veggen som koster 5000kr å fikse. Da er vel Rio ute mot Arsenal tenker jeg.

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

"We are getting the best referee, there is no doubt about that," Ferguson said. "But (getting a bad decision) is definitely our big fear.

 

"We have the players to do it all right. We just hope it’s our turn for a little bit of luck."

 

 

Var vel dette han sa, FA er rimelig skammelige for tiden. Blir spennende å se hva de gjør hvis dere sparer spillere i siste seriekamp.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...