Prusk Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Rooney oppsøkte kamera? Så du kampen? Det stod forøvrig ingenting om at det var banning til kamera i begrunnelsen for utestengelsen. Det var "improper conduct" fordi han er et forbilde for unge mennesker. Carlton Cole fikk også straff for å vitse på twitter, med samme begrunnelse. (For improper conduct, rollemodell for barn osv). Finner selvsagt ingen gode bilder av dette på nett lenger, men er her et som viser det noenlunde. Antar det virker i noen timer... http://www.youtube.com/watch?v=A9HKGzBrkf0 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 improper conduct er et veldig vidt begrep. Jeg skal ikke si noe om det som skjedde i går og jeg mener ikke at de skal ha straff. På samme måte som at Rooney ikke skulle hatt noen straff. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Er for en gangs skyld enig med Liverpool-folkene. Rooney oppsøkte kameraet og bannet som ville helvete, situasjonen mellom Daglish og Wenger var i utgangspunktet kun mellom de, det var kameramennene selv om oppsøkte situasjonen. Men Dalglish visste godt at kameraet var der. Det er absolutt ingen forskjell på disse sakene, men United og Rooney vil alltid være de som må ta straffen ingen andre får. Det er selvsagt en stor forskjell på sakene. Rooney ser kameraet, og indirekte folket, rett inn i linsa (øynene) og serverer en bannetirade. Daglish slenger et par gloser til Wenger hvor det ikke er så lett å høre hva han faktisk sier, hvertfall ikke på det klippet jeg har sett. Forsvarer ikke at Rooney fikk karantene, men at det ikke er en forskjell på sakene kan ingen overbevise meg om. Rooney oppsøkte kamera? Så du kampen? Det stod forøvrig ingenting om at det var banning til kamera i begrunnelsen for utestengelsen. Det var "improper conduct" fordi han er et forbilde for unge mennesker. Carlton Cole fikk også straff for å vitse på twitter, med samme begrunnelse. (For improper conduct, rollemodell for barn osv). Finner selvsagt ingen gode bilder av dette på nett lenger, men er her et som viser det noenlunde. Antar det virker i noen timer... http://www.youtube.com/watch?v=A9HKGzBrkf0 Selvsagt så jeg kampen, gjorde ikke du? Han står og jubler med spillerne, kameraet kommer bort, han snur seg inn i kameraet og banner, så snur han seg bort litt før han igjen vender seg tilbake i kameraet. Jeg synes det er "improper conduct" så det holder, men to kampers karantene er uansett alt for strengt. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Åherregud, får ikke dette NOEN som helst konsekvenser for Dalglish? FA driter seg bare mer og mer ut, dette er ikke gøy lengre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-fans-demand-FA-charge-Liverpool-s-Kenny-Dalglish-with-swearing-at-Arsenal-s-Arsene-Wenger-article725263.html Haha - godt å se at FA får litt tyn for dette. Edit: En av avsenderne - http://therepublikofmancunia.com/swear-watch-3/ Endret 18. april 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 http://m.db.no/2011/04/19/sport/fotball/premier_league/manchester_united/16244104/ Hva kommer FA til å gjøre nå da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Tipper de trekker noen poeng. Eventuelt utestengelse fra neste års FA-cup. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Hadde faen ikke forundret meg heller... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Trukket poeng ja. Det hadde passet perfekt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Kan vel også nevne at Dalglish slipper straff. "– Sett fra FAs synspunkt er det ikke noe vi kan anklage han for, skriver forbundet til den danske kanalen." Dobbeltmoralen og forskjellsbehandlingen er så råtten at jeg blir iltrende forbanna. Jeg syntes ikke skotten skal straffes på bakgrunn av hans forseelse alene, men når Rooney blir hengt ut til å tørke, må også Dalglish få smake på kjeppen. Helt utrolig, vår største stjerne og manager sitter på tribunen i serieinnspurten for smårusk samtlige andre managere og spillere slipper unna med... Blir vi straffet for noe mer tullball nå (jamfør WBA spillere som raserte Stoke garderobe tidligere i år forresten) så er det så urettferdig at det ikke er noe artig å følge med på fotball lengre, for man blir jo regelrett deprimert av mindre. Skulle like å sett hvor mye ståhei det hadde vært som syntessyndpåsegselverne Liverpool supporterne hadde gjort ut av det var Dalglish og ikke Ferguson som satt på tribunen og om deres stjerne (ikke at de har noen lengre) hadde blitt satt på tribunen i en FA cup semi med David Gill som styremann i komiteen....Så fuck off til alle som mener United får noe som helst. For vi får ikke en dritt annet enn karantener En kjapp titt på tv2sporten og to av hovedsakene "FA vurderer å straffe rio ferdinand og mario balotelli" og som nevnt ovenfor ang et stakkarslig hull i veggen som koster 5000kr å fikse. Da er vel Rio ute mot Arsenal tenker jeg. Endret 19. april 2011 av Game 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Komisk. Og nei, Kenny får selvfølgelig ikke straff. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Støtter game. Sakene FA har ført mot oss stinker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 FA har frikjent Rio(og Mario) angående bråket på lørdag. Samt ''ødeleggelsen'' på garderoben. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 samt unlatt og straffe Kenny.. <- Selvsagt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 (endret) FA har frikjent Rio(og Mario) angående bråket på lørdag. Samt ''ødeleggelsen'' på garderoben. Wow. Ble litt overrasket. Endret 19. april 2011 av Limbeck 9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 SAF ut i media etter kampen i dag og kritiserer dommerne. Sier Chelsea fikk det i går, fikk det i fjor og at han var redd for at dommeren ville gjøre en feil neste helg og. Ny straff på gang? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Han kom med sitt syn ja Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 Ferguson charged Hva var det han sa igjen? Den organisasjonen er uansett en eneste stor farse. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Even though Ferguson spoke positively about Webb, he broke FA rules which state no manager should speak about a referee prior to a match. *BANKERHODEHARDTOGLENGEIBORDET* Endret 13. mai 2011 av Chicharito Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) "We are getting the best referee, there is no doubt about that," Ferguson said. "But (getting a bad decision) is definitely our big fear. "We have the players to do it all right. We just hope it’s our turn for a little bit of luck." Var vel dette han sa, FA er rimelig skammelige for tiden. Blir spennende å se hva de gjør hvis dere sparer spillere i siste seriekamp. Endret 13. mai 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå