Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har faktisk hatt en del uflaks i CL. At dommerne gjør forskjell på de med meningen har jeg ingen tro på. Men jeg kan skjønne at de er litt bitre. Jeg er bitter for det som skjedde i fjor da vi til alt overmål hadde vunnet PL 4 ganger på rad som første klubb med bedre dommere.

Lenke til kommentar

Hvor mange kamper får Fergie for disse kommentarene? Blir ikke det minste overrasket om det kommer en breaking news angående denne saken på Sky senere i dag.

 

 

Tenkte det samme når jeg leste dette i sta.. Blir vel ut sesongen :tease:

HEHE! Dette har jo ikkje FA noko med. Han setter ikkje FA, ikkje dommer, men Lensmannen i Wolves i et dårlig lys. Kanskje han blir henta inn av Scotland Yard og bura inne?

Lenke til kommentar

Gazza blasts FA inconsistency

 

Inn som pundit på Sky Sports ja. Herlige saker, blir spennende å følge han! :wee:

 

"You cannot take the emotion out of football. The spur of the moment. The instinct. The release. The reaction. That is life.

 

"Some people cry, some people kiss, some people scowl. With most, if they are scoring a goal in the last minute to win a match, they have no idea how they are going to react.

 

"In the European Cup final when Ole scored, I just laid on the floor. That was not normal for me. I used to run and flail my arms at people.

 

"You can't remove the human element and the passion and emotion. They (the FA) want football players to remember their working class roots, then when they show some level of emotion that means that they care, they get knocked for it.

 

"That is the bit I could never understand."

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...