metal007 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg og en kamerat ( vi er 18 år) skal starte et firma som en hobby. Å da trenger vi noen som kan skrive kontrakt. Vi trenger kontrakt til å inngå avtaler med kundene. Vi trenger noen råd om hvordan vi kan få til det. om det er noe firma som gjør det for en billig penge. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mange bransjer har egne standardkontrakter dere kan bruke, så start med å sjekke det ut først. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Google kompanjongavtale el. mulig du finner noe forluftig, jeg hadde en regnskapsfører som satt opp en slik for meg/oss for mange år siden. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg og en kamerat ( vi er 18 år) skal starte et firma som en hobby. Å da trenger vi noen som kan skrive kontrakt. Vi trenger kontrakt til å inngå avtaler med kundene. Vi trenger noen råd om hvordan vi kan få til det. om det er noe firma som gjør det for en billig penge. Takker for svar på forhånd Hva er det dere skal gjøre eller selge? Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 skal starte med utlie av selskapslokaler Hva er det dere skal gjøre eller selge? Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hva med å ta utgangspunkt i en kontrakt som dette? link Tilpass til hva som passer dere. Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå