Gå til innhold

Finne en musikkfil i DVD

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg forsøker å finne navnet på en mp3 fil jeg har brukt i menyen på en DVD plate jeg laget med Nero. Det er en låt som begynner når menyen kommer opp på skjermen.

Jeg finner ikke denne filen men det må jo være en måte å se filstrukturen til DVD plata, eller??

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for at du forsøker å hjelpe meg.

Jeg forsøkte VLC i går uten hell. Sikkert noe med innstillingene jeg gjorde da VLC jobbet i minst seks timer uten at den ble ferdig. Låta spilles så lenge menyen er oppe. Vet ikke om det er et spes kapittel jeg må velge da?

Imidlertid hadde det beste vært bare å få se hvordan plata er bygd opp. At man kunne ta den tilbake i nero å kopiere den som et prosjekt som skulle editeres. Da må jeg jo kunne se hva mp3 fila som spilles heter. Det er jo kun det jeg er ute etter, navnet på fila som spilles når menyen vises på DVD plata.

Lenke til kommentar

Når plata først er brent til DVD forsvinner MP3-filer og slikt inni de store filene du ser i filoversikten, så vanlige DVD-spillere kan lese dem. Du kan jo sjekke om det er noe måte å se innholdet i .IFO og .VOB filene som gjerne er flere 1-2GB store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...