Gjest Slettet+1342 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tjaa, skal man kalle det et problem.... jeg er stolt eier av en eksemplarisk schæfertipse. (vært ufattelig heldig med gemytt og lydighet) Hun er 10 år gammel og frisk som bare det. Jeg hadde henne alene de første fem årene og deretter ble jeg samboer og vi har hans 12 år gamle datter på besøk annen hver helg. Alle fire går utrolig god sammen. Samboeren min er en autoritær type som bikkja lyder umiddelbart og de to har et spesielt bånd. Det første han gjør nå han kommer hjem, han kommer som regel hjem før meg. jeg har sånn typisk kontortidjobb. De to, bikkja og sambo ruller rundt koser og leker i stuen, hun lager skikkelig koselyder og elsker å bli dullet med av ham. Når jeg kommer hjem så kommer jeg inn jeg sier hei til min samboer og deretter klapper jeg bikkja på hodet. Og så er det ut på tur. Min samboer prøver å lufte henne når han kommer hjem, men hun går ikke på do før jeg er hjemme. I tillegg når vi har 12 åringen som forresten har full kontroll og bikkja er super snill med henne. Min samboer får Hunden i hvert fall ut på tur, men når dattera rasler i båndet som er et supersignal at det er på tide med tur, ser hunden på meg og hvis ikke jeg skal bli med på tur, går hun med halen mellom beina og gjemmer seg bak meg... det vil da si at jeg må bli med på alle turer. har noen ganger jeg og lyst å chille i sofaen mens gubben er på langtur Noen sier at schæferen er en enmannshund og det er hun vel, men at bikkja nekter å gjøre sitt nødig før jeg er hjemme og nekte å gå på tur hvis ikke jeg blir med, er dette normalt. Ps. vi bor ut på landet,( lommedalen ) bikkja er altid løs. hester, kuer og sauer i nærheten som hun bryr seg ikke noe om. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Naaaaw Ellers har jeg ikke så mye å komme med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1342 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Naaaaw Ellers har jeg ikke så mye å komme med... Det var et fornuftig svar Kakeshoma , he he he. Du er søt du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå