Arodem Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ragnar Tørnquists har høye ambisjoner med Drømmefall Kapitler. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 har Tørnquists tenkt å utgi dette på ps3/ps4 eller?... Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer med Kickstart på Kickstarter Ragnar! Gleder meg som en unge "Balansen er fortsatt med meg" Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 The Longest Journey var bra. Oppfølgern var ikke like bra. Har lite tru på dette her. Et bra spill skjer slik: The right place, with the right people at the right time. Med andre ord: Mye flaks Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har kastet meg på Kickstarteren, så har troen på godeste Ragnar, ja. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kastet mine 20$ på skjermen. Denne gangen spiste skjermen pengene. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Over 25% av målet (850 000 dollar) oppnådd innen 12 timer av lansering! Slett ikke verst. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Regner med at de klarer målet sitt ganske greit ja. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tar jo helt av dette her. Hadde aldri trodd at det skulle få en så bra start, men slutten på Dreamfall gjør jo at folk kanskje er litt mer desperate enn vanlig etter å få en fortsettelse. Er vel liten tvil om at dette kommer til å bli finansiert nå, med mindre det skjer noe veldig rart. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 The Longest Journey var bra. Oppfølgern var ikke like bra. Har lite tru på dette her. Et bra spill skjer slik: The right place, with the right people at the right time. Med andre ord: Mye flaks Og dette spillet har ikke flaks fordi...? Kickstarter prognosen ligger foreløpig an til å ende på i underkant av 6 mill så den "flaksen" har de ihvertfall. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Over 25% av målet (850 000 dollar) oppnådd innen 12 timer av lansering! Slett ikke verst. Og... dag 2 og allerede er 50% overskredet... Tørnquist og gjengen har muligens undervurdert verdien i å ha en massiv fanbase Endret 9. februar 2013 av Visjoner Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Haha, du har litt penger når du bruker 10 000$ på et spill. 1 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hei Ragnar! Gleder meg til Drømmefall Kapitler! Steg 1 bør dog være å fikse skrivefeilen i tittelen, mao. enten "Drømmefall-kapitler" eller eventuelt "Drømmefall: kapitler". Endret 10. februar 2013 av oerhört Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Gleder meg veldig til dette! Men ble litt skuffet når de i videoen sa at de skal bruke Unity-motoren. Har en oppfattning av at den er litt begrensende. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå