Joachim_F Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nytt strategispill utviklet i samarbeid med Buzz Aldrin. Les hele saken Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jøss, eg som trudde Buzz var alkoholikar og deprimert. 1 Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 *ahem* Kerbal Space Program 5 Lenke til kommentar
koro_InnleggNO Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Altså en remake av Buzz Aldrins Race into Space (1993). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 *ahem* Kerbal Space Program This. A thousand times this.Jebediah <3 4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tror ikke de prøver å lage en KSP konkurrent, som du ser av det ene bildet er det å bygge en rakett bare et spørsmål om penger i dette nye spillet. Dette er "football manager", og KSP er "FIFA". 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 This. A thousand times this. Jebediah <3 Nobody knows what made Jeb such a great pilot. But we have the technology. We can rebuild him. Var dette jeg kom for å skrive også... Kerbal er dritstilig. Og sansynelivis mye bedre enn dette turbaserte strategispillet. 1 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg ser for meg at dette vil bli noe mer i retning Romjakten enn det vil bli et mer virkelighetsnært KSP, for de som er kjent med begge. Se eventuelt fotballspill-analogien til Civilix over. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tror ikke de prøver å lage en KSP konkurrent, som du ser av det ene bildet er det å bygge en rakett bare et spørsmål om penger i dette nye spillet.Dette er "football manager", og KSP er "FIFA". Hvordan da? Anbefaler du KSP? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hvordan da? Anbefaler du KSP? Hvis ikke han gjør det gjør jeg det! Endret 10. februar 2013 av Dunsay Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan da? Anbefaler du KSP? Hva jeg anbefaler kommer ann på hvem jeg anbefaler det til, 2 spill som handler om samme tema kan ha forskjellige spillmekanikker. Jeg kjenner veldig få personer jeg ville anbefalt KSP til, fordi jeg kjenner veldig få personer som kjenner godt nok til raketter eller har interesse av å lære noe innen dette feltet. Buzz Aldrin's Space Program Manager kunne jeg nok anbefalt til flere da jeg kjenner endel som liker strategispill som omhandler et tema. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Takk for bra svar 1 Lenke til kommentar
MrGreed94 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Så med en gang noen andre lager et romfartspill så må det med en gang bli sammenliknet med Kerbal Space Program? Ok. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Så med en gang noen andre lager et romfartspill så må det med en gang bli sammenliknet med Kerbal Space Program? Ok. Romfart kan være så mangt. Avhengig av hva som er tema sammenliknes en god del romfartspill gjerne med Freespace, Freelancer, Homeworld, X-universet, EVE Online, Elite, eller andre store spill. At dette er et spill om et romfartsprogram gjør det naturlig å sammenlikne det med KSP. Endret 12. februar 2013 av Dunsay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå