Gå til innhold

Statsstøtte for å opprette revolusjonær nazistisk ungdomsorganisasjon?

Anbefalte innlegg

Nei jeg har aldri direkte eller indirekte foreslått at det opprettes revolusjonære partier eller organisasjoner her i landet.

De sitatene står jeg ved:

Går, kvekker og oppfører man seg som en and, så er man en and eller en god venn av en and.

Tråden du starter tyder også på at du støtter høyreekstremister.

Ser at du la til mesteparten etter at jeg svarte så får svare på resten på nytt.

Du prøver deg med analogien om anden, da forventer jeg at du i det minste også forklarer hvor jeg "kvekker". Jeg har vist ganske grundig nå hvor du kommer med dine ubegrunnede påstander, da forventer jeg at du underbygger dine grove beskyldninger mot meg.

Siste setningen din er ett godt eksempel på hvordan du leser det du vil lese. Jeg skriver flere steder, også i denne tråden, at jeg ikke ønsker å støtte ekstremisme, tvertimot er det dette jeg tar til orde mot. Ekstremisme på begge sider av skalaen såvel som religiøs. I motsetning til systemet slik det fungerer i dag, ønsker jeg ikke å støtte ekstremister av noe slag, samtidig som jeg mener de alle har en like stor rett til sin mening og til å organisere seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Tja, det begynner gjerne med et spørsmål og din begrunnelse for å stille det i din første post.

Til slutt skriver du ett spørsmål rundt overskriften. Jeg tror det fremgår ganske klart av åpningsinnlegget at det stilles spørsmål ved hvorvidt det finnes/burde finnesstøtte til tilsvarende nazistiske ungdomsorganisasjoner eller andre ekstremister i Norge.

--------------------------------------------------------------------------------

Og nettopp det er poenget. Man forbyr på den ene siden en, for meg, motbydelig ideologi med masse liv på samvittigheten, samtidig som en tilsvarende ideologi får støtte til å omvende ungdom.

Hvorfor må du sette dette partiet opp mot et nazistisk parti. Det burde femgå ganske klart av denne tråden at Norge har helt annen erfaring med kommunistiske enn nazistiske partier.

Ønsker du konfrontasjon og polariserig eller var det kun et spørsmål om pengemisbruk burde du vel holdt deg til det og ikke rante rundt nynazistiske partier og organisasjoner.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Tja, det begynner gjerne med et spørsmål og din begrunnelse for å stille det i din første post.

Hvorfor må du sette dette partiet opp mot et nazistisk parti. Det burde femgå ganske klart av denne tråden at Norge har helt annen erfaring med kommunistiske enn nazistiske partier.

Ønsker du konfrontasjon og polariserig eller var det kun et spørsmål om pengemisbruk burde du vel holdt deg til det og ikke rante rundt nynazistiske partier og organisasjoner.

Jeg ønsker å sette disse to partene opp mot hverandre fordi de begge to står for det samme men på hver sin side. Jeg ønsker å stille spørsmål ved poenget med å sponse ekstremisme, og da gjerne bare på den ene siden av skalaen.

Forøvrig så merker jeg meg at du enda ikke tør å ta utfordringen, du har påstått at jeg støtte ekstremisme og er en ekstremist med klar agenda selv.

1: Underbygg dette

2: Fortell meg hvilken agenda jeg har.

Du hoppet sikkert over dette avsnittet regner jeg med?

Og nettopp det er poenget. Man forbyr på den ene siden en, for meg, motbydelig ideologi med masse liv på samvittigheten, samtidig som en tilsvarende ideologi får støtte til å omvende ungdom.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1489352&st=0

Breker som ett får, opptrer som ett får...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg ønsker å sette disse to partene opp mot hverandre fordi de begge to står for det samme men på hver sin side. Jeg ønsker å stille spørsmål ved poenget med å sponse ekstremisme, og da gjerne bare på den ene siden av skalaen.

Vi er altså langt fra enige og

Breker som ett får, opptrer som ett får...

noen ganger skriver du som du er lam i hodet.

Forøvrig så merker jeg meg at du enda ikke tør å ta utfordringen, du har påstått at jeg støtte ekstremisme og er en ekstremist med klar agenda selv.

1: Underbygg dette

2: Fortell meg hvilken agenda jeg har.

Du hoppet sikkert over dette avsnittet regner jeg med?

Vet du hva et implisitt svar er? Jeg mener jeg har gitt nok implisitte svar i den konteksten jeg skrev det jeg skrev.

For øvrig kunne du gjort det lettere for den som leser denne tråden og lenke direkte til posten du referer til.

Da hadde det vært letter å se direkte det vi skriver så de eventuelt kunne utlede et direkte eller implisitt svar eller en implisitt begrunnelse.

Lenke til kommentar

Vi er altså langt fra enige og

noen ganger skriver du som du er lam i hodet.

Vet du hva et implisitt svar er? Jeg mener jeg har gitt nok implisitte svar i den konteksten jeg skrev det jeg skrev.

For øvrig kunne du gjort det lettere for den som leser denne tråden og lenke direkte til posten du referer til.

Da hadde det vært letter å se direkte det vi skriver så de eventuelt kunne utlede et direkte eller implisitt svar eller en implisitt begrunnelse.

Du må gjerne prøve å snakke deg unna, men faktum er at du har karakterisert meg som en ekstremist, liberalist osv. og gått langt i å innsinuere at jeg er høyreekstrem. Da forventes det at du også underbygger disse grove beskyldningene. Du har kommet med grove beskyldninger flere ganger, på tross av at jeg har tatt avstand fra og diskutert mot dem du mener jeg er en del av. Når du nå åpenbart vet bedre enn meg hva jeg mener kan du enten underbygge dette eller beklage de grove beskyldningene.

Utfordringene mine står, tør du fortsatt ikke ta dem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du må gjerne prøve å snakke deg unna, men faktum er at du har karakterisert meg som en ekstremist, liberalist osv. og gått langt i å innsinuere at jeg er høyreekstrem. Da forventes det at du også underbygger disse grove beskyldningene.

Hvorfor bruker du ikke hyperlenking mellom poster? Den måten du siterer på er svært uvanlig mellom hyperlenkede dokumenter.

Dersom jeg snakker meg unna så vrir du deg unna med en høyst uvanlig måte å lenke til og sitere andre poster.

Dette

...deg og andre liberalister...</p><p>https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468722&st=0

er en høyst uvanlig måte å lenke på. Alle dine sitater i ovennevnte spoiler tar deg til begynnelsen av samme tråd i stedet for direkte til posten. Du legger altfor mye arbeid over på n lesere i stedet for å lenke direkte til posten der sitatet er henter fra.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker du ikke hyperlenking mellom poster? Den måten du siterer på er svært uvanlig mellom hyperlenkede dokumenter.

Dersom jeg snakker meg unna så vrir du deg unna med en høyst uvanlig måte å lenke til og sitere andre poster.

Dette

...deg og andre liberalister...</p><p>https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468722&st=0

er en høyst uvanlig måte å lenke på. Alle dine sitater i ovennevnte spoiler tar deg til begynnelsen av samme tråd i stedet for direkte til posten. Du legger altfor mye arbeid over på n lesere i stedet for å lenke direkte til posten der sitatet er henter fra.

Nå har jeg klippet ut sitater og link til siden de finnes. Jeg finner det litt merkelig at du ikke bruker en kalori på å begrunne noen av de grove beskyldningene mot meg, men bruker masse plass på å kverulere på siteringen. Jeg er ikke veldig rutinert på linkingen, så det kunne helt sikkert vært gjort enklere, men sitatene står der, og linken til hvor man finner dem, så det burde være den enkleste sak i verden for deg å begrunne påstandene dine. At du karakteriserer dette som at jeg vrir meg unna er jo bare komisk. Hva er det jeg liksom vrir meg unna egentlig?

For å sitere meg selv lenger oppe:

Utfordringene mine står, tør du fortsatt ikke ta dem?
Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er ikke veldig rutinert på linkingen, ...

Du lenker til poster i tråder slik:

1. Klikk på postens nummer.

2. Klikk CTRL + X for å klippe ut lenken i dialogboksen som kommer opp.

3. Klikk CTRL + V der du vil lime inn lenken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg liker at slike diskusjoner tas i tråder der påstandene fremsettes. Du kan forsette der og jeg vil svare. Da kommer påstandene i sin riktige kontekst - tråd. Respekter det. Holder ikke det, er det nå lett for deg og lenke direkte til påstandene. Da kan alle lese dem i sin rette kontekst. Jeg antar at du stemmer høyre eller et sentrumsparti siden du ikke liker å bli kalt en liberalist. (Det er for så vidt uvesentlig hva du stemmer).

Selv Høyre har sin forhistorie med nazismen.

I 1960-årene kom også noen yngre i kontakt med dette miljøet, og disse dannet utgangspunktet for Nasjonal Ungdomsfylking, grunnlagt høsten 1968. Det oppsto også en gruppe nynazistisk ungdom innenfor Oslo Høyre, men denne ble raskt bekjempet og delvis ekskludert av partiet.

Kilde: http://no.wikipedia....idlige_perioden

SOS rasisme er nevnt i din første post. Foretar du søket:

offentlig pengestøtte medlemsjuks

er dette http://no.wikipedia....iki/SOS_Rasisme første treff. Noen har altså greidd å lage en lenke mellom

offentlig pengestøtte medlemsjuks og SOS rasisme. Den svindelen forsvarer jeg ikke og den er vel snart historie som andre historier om å svindle til seg offentlig midler på ulovlig vis. Beløpet er heller ikke stort, men svindel er svindel.

Da er vel dette mer relevante og interessante temaer siden du nevner SOS rasisme i forbindelse med nazisme:

Et folkekrav:

SOS Rasisme er glade for at kravet om et totalforbud mot nazisme har støtte i majoriteten i det norske folket. Det folkelige engasjementet de siste årene i kampen for å forby nazisme viser at folk bryr seg, og at de vil ha et forbud mot alle former for nazistisk organisering, nazistiske symboler og uniformer.

Se også

Vil ha forbud mot nazi-symboler

En ekspertgruppe nedsatt av Justisdepartementet har vært i Tyskland og Sverige for å innhente informasjon og komme med forslag til eventuelle forbud mot nynazistiske organisasjoner, ytringer, symboler og demonstrasjoner. I dag fikk justisminister Hanne Harlem overrakt rapporten av gruppens leder, Ørnulf Røhnebæk, som er lovrådgiver i Justisdepartementet.

Her foreslås det å endre straffelovens paragraf 135a, den såkalte rasismeparagrafen. I forhold til tilsvarende regler i Sverige og Tyskland er denne paragrafen uklar, konkluderes det i rapporten.

Norge overser FN-forbud om nazisme

FN har flere ganger kritisert regjeringen for å ikke ha et forbud mot nazistisk organisering. Men fortsatt er det lovlig i Norge å opprette en nazistisk organisasjon.

Sist gang FNs rasediskrimineringskomité (CERD) kritiserte Norge var i 2006. Komiteen påpekte at et klart forbud mot nazistisk organisering er en obligatorisk del av FNs konvensjon om avskaffelse av rasediskriminering, som Norge signerte i 1969.

Men norske myndigheter har gjort lite for å imøtekomme FNs innspill på dette punktet, skriver Dagsavisen.

Justisdepartementet mener eksisterende bestemmelser i diskrimineringsloven og straffeloven dekker kravet til FN, men erkjenner samtidig at norsk lov ikke har et soleklart forbud mot nazistisk eller rasistisk organisering.

- Det finnes i dag ingen enkeltbestemmelse som sier at det er straffbart å opprette en nazistisk organisasjon, sier lovrådgiver Arnulf Tverberg i Justisdepartementet.

De antirasistiske organisasjonene er uenige om det er behov for en ytterligere klargjøring av lovverket. SOS Rasisme er svært kritiske til at det ikke eksiterer noe lovforbud, mens Antirasistisk Senter mener dagens diskrimineringslov heller må tas mer aktivt i bruk.

Det er svært interessant at Fn ser ut til å være enige med SOS rasisme.

Lenke til kommentar

Jeg liker at slike diskusjoner tas i tråder der påstandene fremsettes. Du kan forsette der og jeg vil svare. Da kommer påstandene i sin riktige kontekst - tråd. Respekter det. Holder ikke det, er det nå lett for deg og lenke direkte til påstandene. Da kan alle lese dem i sin rette kontekst. Jeg antar at du stemmer høyre eller et sentrumsparti siden du ikke liker å bli kalt en liberalist. (Det er for så vidt uvesentlig hva du stemmer).

Selv Høyre har sin forhistorie med nazismen.

Kilde: http://no.wikipedia....idlige_perioden

SOS rasisme er nevnt i din første post. Foretar du søket:

offentlig pengestøtte medlemsjuks

er dette http://no.wikipedia....iki/SOS_Rasisme første treff. Noen har altså greidd å lage en lenke mellom

offentlig pengestøtte medlemsjuks og SOS rasisme. Den svindelen forsvarer jeg ikke og den er vel snart historie som andre historier om å svindle til seg offentlig midler på ulovlig vis. Beløpet er heller ikke stort, men svindel er svindel.

Da er vel dette mer relevante og interessante temaer siden du nevner SOS rasisme i forbindelse med nazisme:

Se også

Det er svært interessant at Fn ser ut til å være enige med SOS rasisme.

Ærlig talt, du går langt i både denne tråden og i andre, som jeg har vist til, i å kalle meg både ekstremist, liberalist og insinuerer at jeg er en eller annen form for høyreekstrem. Dette gjør du altså i flere tråder, denne inkludert. Da forventer jeg at du har ryggrad til å backe opp dette eller trekke det tilbake. Utfordringene mine står fortsatt, og jeg merker meg at du fortsatt ikke tør.

"høyre har en forhistorie med nazisme"

Skal du si noe så får du tørre å si det skikkelig. Hvor vil du med dette?

Hva FN og SOS rasisme mener om nazister bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg synes alle skal ha rett til å organisere seg, så lenge de ikke oppfordrer til vold. Poenget med tråden er, igjen, at vi sponser ekstremister som forherliger vold samtidig som vi motarbeider deres motpart. Jeg synes ikke vi burde sponse noen av dem, men det burde være likhet for loven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ærlig talt, du går langt i både denne tråden og i andre, som jeg har vist til, i å kalle meg både ekstremist, liberalist og insinuerer at jeg er en eller annen form for høyreekstrem. Dette gjør du altså i flere tråder, denne inkludert. Da forventer jeg at du har ryggrad til å backe opp dette eller trekke det tilbake. Utfordringene mine står fortsatt, og jeg merker meg at du fortsatt ikke tør.

Ta det opp i kontekst der det hører semantisk hjemme. Du får forsette med å gnåle med at jeg har tråkket deg på tærne i andre tråder. Jeg kommenterer ikke det flere ganger. Jeg kommenterer ikke det i denne tråden. Hva jeg har skrevet om deg i denne tråden får du ta opp i denne tråden. Svært så furten du er. Trenger du særbehandling? Du får bare gnåle videre. Vent ikke noe svar. Jeg gjentar om det skulle være uklart: Hva jeg har skrevet om deg i denne tråden får du ta opp i denne tråden.

"høyre har en forhistorie med nazisme"

Såret det deg å høre det?

Skal du si noe så får du tørre å si det skikkelig. Hvor vil du med dette?

Hva FN og SOS rasisme mener om nazister bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg synes alle skal ha rett til å organisere seg, så lenge de ikke oppfordrer til vold.

Like så lite som jeg bryr meg om hva du mener om SOS rasisme og tjen folket. Det er ikke de organisasjonene jeg er mest opptatt av, men nevner det i denne tråden, da de er nevnt i dine første poster. Er det du som skal bestemme hva jeg skal skrive? Blir noe av det for hard kost for deg, får du be moderatorene om å redigere det bort.

Poenget med tråden er, igjen, at vi sponser ekstremister som forherliger vold samtidig som vi motarbeider deres motpart. Jeg synes ikke vi burde sponse noen av dem, men det burde være likhet for loven.

Ved å sette det opp mot et spørsmål om

Det kaller jeg rant som du beskylder meg for å bedrive.

Merk at tre personer har gitt denne tråden en *. Du burde kanskje ta det som et tegn på at det ikke bare er meg som synes temaet er dårlig slik du presenterer det.

Hvorfor ikke strengt holde deg til pengemisbruket om det er det du vil belyse?

Lenke til kommentar

Ta det opp i kontekst der det hører semantisk hjemme. Du får forsette med å gnåle med at jeg har tråkket deg på tærne i andre tråder. Jeg kommenterer ikke det flere ganger. Jeg kommenterer ikke det i denne tråden. Hva jeg har skrevet om deg i denne tråden får du ta opp i denne tråden. Svært så furten du er. Trenger du særbehandling? Du får bare gnåle videre. Vent ikke noe svar. Jeg gjentar om det skulle være uklart: Hva jeg har skrevet om deg i denne tråden får du ta opp i denne tråden.

Jeg forventer ingen særbehandling, jeg forventer at man har ryggrad til å underbygge det man skriver om man kommer med grove beskyldninger mot andre. Såpass forventer jeg faktisk fra de jeg bruker tid på å diskutere med, særlig en godt voksen person som deg selv. Jeg burde egentlig forstått at det var å håpe for mye, allerede i forrige tråd, men igjen så har jeg litt større forventninger til voksne mennesker.

Såret det deg å høre det?

Nei det trenger du ikke være redd for. Sier du A, så bør du også si B. Du tør å insinuere, men det ser også ut til å være alt du tør.

Like så lite som jeg bryr meg om hva du mener om SOS rasisme og tjen folket. Det er ikke de organisasjonene jeg er mest opptatt av, men nevner det i denne tråden, da de er nevnt i dine første poster. Er det du som skal bestemme hva jeg skal skrive? Blir noe av det for hard kost for deg, får du be moderatorene om å redigere det bort.

Jeg tror ikke du trenger å være redd for at noe skal bli for sterkt kost så lenge du klarer å holde deg sånn noenlunde innen temaet og opptrer med ett minimum av folkeskikk. Igjen, jeg forventer såpass fra godt voksne mennesker. Jeg har ingen ambisjoner om å bestemme hva du skal skrive, men jeg forklarer at hva FN eller SOS rasisme måtte mene om en politisk gruppe har lite å si for hvorvidt jeg ønsker å ta fra dem deres organisasjonsfrihet eller ytringsfrihet.

Det kaller jeg rant som du beskylder meg for å bedrive.

Hvorfor ikke strengt holde deg til pengemisbruket om det er det du vil belyse?

For å ta ditt siste spørsmål først: Jeg synes det er, mildt sagt, rart at du presterer å stille spørsmål ved hvorfor jeg ikke strengt holder meg til spørsmålet om pengemissbruk når du faktisk selv siterer avsnittet der jeg forklarer poenget med tråden. Igjen, du siterer faktisk dette:

Poenget med tråden er, igjen, at vi sponser ekstremister som forherliger vold samtidig som vi motarbeider deres motpart. Jeg synes ikke vi burde sponse noen av dem, men det burde være likhet for loven.

Spørsmålet blir dermed veldig rart.

Angående ranten må du nesten forklare meg dette. Jeg setter to politiske ytterpunkter mot hverandre, der vi på den ene siden sponser og oppmuntrer den ene ekstremiteten mens vi motarbeider og delvis forbyr den andre. Jeg ser ikke problemet med å påpeke dette, men du kan sikkert forklare dette for meg.

Til slutt får jeg nesten ta påstandene du har kommet med i denne tråden i og med at du ikke tok utfordringen denne gangen heller.

Hva jeg har skrevet om deg i denne tråden får du ta opp i denne tråden.

Går, kvekker og oppfører man seg som en and, så er man en and eller en god venn av en and.

Tråden du starter tyder også på at du støtter høyreekstremister.

Så står altså resten av beskyldningene dine på forrige side om du i ett lyst øyeblikk skulle få noe ønske om å underbygge beskyldningene dine eller trekke dem tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg tror ikke du trenger å være redd for at noe skal bli for sterkt kost så lenge du klarer å holde deg sånn noenlunde innen temaet og opptrer med ett minimum av folkeskikk. Igjen, jeg forventer såpass fra godt voksne mennesker. Jeg har ingen ambisjoner om å bestemme hva du skal skrive, men jeg forklarer at hva FN eller SOS rasisme måtte mene om en politisk gruppe har lite å si for hvorvidt jeg ønsker å ta fra dem deres organisasjonsfrihet eller ytringsfrihet.

Fn og SOS rasisme ser ut til å mene det samme om (ny)nazisme. Jeg konstaterer at du har en annen oppfatning.

Så står altså resten av beskyldningene dine på forrige side om du i ett lyst øyeblikk skulle få noe ønske om å underbygge beskyldningene dine eller trekke dem tilbake.

Jeg fatter fortsatt ikke din rant mot SOS rasisme og tjen folket som er en så liten organisasjon at jeg ikke kjente til den før du nevnte den i sammenheng med SOS rasisme i denne tråden.

Jeg mener du har mye større grunn til å frykte høyre esktremisme enn venstre ekstremisme i dagens Norge. Jfr.

Høyrevridningen i norsk politikk hvor rødt er blitt til lyseblått.

Dersom din hensikt er å gjenopprette likevekt (balanse) mellom venstre og høyre siden i norsk politikk slik den var i 1972 eller tidligere skulle vel organisasjoner som tjen folket nettopp bli viet din omtanke og omsorg. At de sier at de er revolusjonære tar jeg mindre alvorlig enn at AKP ml var revolusjonære. Det bekymrer ikke meg og sikkert ikke myndighetene nevneverdig siden de har ytt dem pengestøtte.

Kos deg med tråden din. Jeg har ikke mer tid å bruke på deg i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg fatter fortsatt ikke din rant mot SOS rasisme og tjen folket som er en så liten organisasjon at jeg ikke kjente til den før du nevnte den i sammenheng med SOS rasisme i denne tråden.

Jeg trodde det skulle være ganske klart innen nå at denne tråden hverken handler spesifikt om SOSrasisme eller Tjen folket. Merk at førstnevnte kun blir nevnt i en bisetning, Tjen folket var det du som bragte inn i diskusjonen. Om du leser gjennom førsteposten vil du finne at det er artikkelen om ungdomsorganisasjonen RKU som fikk meg til å starte tråden, og at det ikke er noe angrep på disse organisasjonene men på det faktum at vi sponser slike ekstremister, samtidig som vi fordømmer tilsvarende ekstremister.

Men dette vet jo du, for du siterte jo allerede dette to poster opp, du ser bare ikke ut til å forstå det helt selv, til tross for at jeg forklarte det enda en gang en post opp?

Fn og SOS rasisme ser ut til å mene det samme om (ny)nazisme. Jeg konstaterer at du har en annen oppfatning.

Hva jeg mener om nazisme, facisme, kommunisme og ekstremister generelt tror jeg at jeg har forklart ganske mange ganger nå, selv om det fortsatt ikke ser ut til at du ønsker å få det med deg. Jeg synes nazister er like bedritne som andre facister og ekstremister. Jeg har liten sympati med noen av dem. Men i motsetning til en del andre betyr ikke det at jeg vil nekte noen av dem å organisere seg eller uttale seg. Jeg vil bare ikke oppmuntre eller sponse noen av dem, særlig ikke når de retter seg inn mot forvirret/tapt ungdom.

Samtidig forstår jeg at det er behagelig å karakterisere alle som er uenige med deg som høyreekstreme eller liberalister. Det er jo fryktelig enkelt og greit, men da blir altså horisonten deretter.

Dersom din hensikt er å gjenopprette likevekt (balanse) mellom venstre og høyre siden i norsk politikk slik den var i 1972 eller tidligere skulle vel organisasjoner som tjen folket nettopp bli viet din omtanke og omsorg.

Min hensikt er ikke å gjenopprette noen likevekt. Jeg tror ærlig talt man skal være fryktelig naiv for å påstå at man kan finne noe tidspunkt der noe slikt har eksistert, og enda viktigere, vært riktig, uten å sette veldig mange forutsetninger og kunstige referansepunkter.

Kos deg med tråden din. Jeg har ikke mer tid å bruke på deg i denne tråden.

Kunne lurt meg, men kos deg du og ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet+9871234

Nei jeg har aldri direkte eller indirekte foreslått at det opprettes revolusjonære partier eller organisasjoner her i landet?

Så bra, har jeg?

Det kan du kanskje svare på selv?

Mer presist

Så nå ber jeg deg om å svare på det.

For øvrig ser det ut til at der er flere i denne tråden som stiller seg positivt til Facismen her på forumet.

Lenke til kommentar

Nei jeg har aldri direkte eller indirekte foreslått at det opprettes revolusjonære partier eller organisasjoner her i landet?

Så bra, har jeg?

Det kan du kanskje svare på selv?

Mer presist

Så nå ber jeg deg om å svare på det.

For øvrig ser det ut til at der er flere i denne tråden som stiller seg positivt til Facismen her på forumet.

Jeg har forklart deg dette flere ganger nå: Jeg synes ikke vi skal sponse ekstremister i det hele tatt, hverken kommunister, islamister eller nazister. Jeg stusser på at vi har valgt å støtte en av disse gruppene, som selv omtaler seg som revolusjonære.

Hadde du faktisk lest det jeg skriver ville du forstått dette for lenge siden:

Du skrev dette:

Mitt personlige syn er at et ikke burde ytes støtte til partier som truer med vold eller er reolusjonære. Regjeringen mener tydeligvis noe annet siden støtten er gitt. Du for be dem om begrunnelsen.

Jeg svarte:

Men da kan jeg ikke forstå annet enn at vi er enige?

Håper, men tviler på, at det omsider har trengt gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...