Gå til innhold

? Det One Call sier stemmer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er litt BS. Kunden kan selv velge å bare bruke Telenors nett i sin mobil - gjør man det - er det like bra - men billigere.

 

Det står faktisk i artikkelen. Og som det også står, hvem vet vel det? I hvert fall ikke den vanlige bruker som One Call ønsker å henvende seg til i sine reklamer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

OneCall mener Telenor er desperate. Mulig det, men det virker på meg som at OneCall også er smått desperate. "Den beskrivelsen Bøyum gir er ikke i tråd med det kunden opplever", sier sjefen i OneCall... Har du lest kommentarene på deres egen facebook side? Langt i fra bare positive tilbakemeldinger der.

Lenke til kommentar

Dette er litt BS. Kunden kan selv velge å bare bruke Telenors nett i sin mobil - gjør man det - er det like bra - men billigere.

 

Det er jo ikke billigere, samme pris. Men dårligere kundeservice tilbud, og færre tjenester.

 

OneCall mener Telenor er desperate. Mulig det, men det virker på meg som at OneCall også er smått desperate. "Den beskrivelsen Bøyum gir er ikke i tråd med det kunden opplever", sier sjefen i OneCall... Har du lest kommentarene på deres egen facebook side? Langt i fra bare positive tilbakemeldinger der.

 

Helt riktig som du sier! En hel storm med folk som plages! Ser ikke en eneste god grunn til å benytte One Call framfor alternativene. De er ikke billigst, siden prisene er helt like på de billigste alternativene idag.

 

Altså Telenor\Djuice,Chess,Talkmore og One Call.

Endret av Rusher
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fruen har OneCall, og for henne så opplevde hun mye mer ustabil dekning og samtaler som brytes enn da hun hadde Chess. Hadde selv Chess før jeg fikk jobbtelefon og begge oss var veldig fornøyde. Samme med da jeg hadde Telenor også. Det fungerte alltid for meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bra Kundeservice hos Onecall, men minus for manglende E-faktura.

Jeg har fosset fra OneCall tilbake til Telenors nett av nettopp de grunnene som Bøyum beskriver. Det oppleves som å ha kjøpt ny mobiltelefon. Noen eksempler: 3-4 samtalebrudd på vei fra Sandvika til Bryn i Oslo og samtalebrudd daglig holder ikke. Hver gang jeg forlot Hemsedal Skisenter og reiste til hytta noen kilometer unna datt nettet helt ut, måtte søke inn på nytt. Konstant vakling mellom HSUPA (3,75G) og 3G. Onecall har vel ikke HSUPA? Har aldri sett 3G hos Telenor... Altså vakling mellom 2 nettverk, kontinuerlig..

Skal legge til at jeg vet hva jeg vil ha og forventer av tjenestekvalitet. For den vanlige mann i gata holder kanskje kvaliteten til Onecall...?

Lenke til kommentar

Dette er litt BS. Kunden kan selv velge å bare bruke Telenors nett i sin mobil - gjør man det - er det like bra - men billigere.

 

Det er det sperret for på nyere simkort. Ved nettverksøk i område Onecall positivt ikke har sender kan kun Onecall velges. Har en nabo med eldre abonnement, som kan velge bort Onecall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...