chairgame Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ser at det har roet seg ned ganske mye nå, men fremdeles 27 dager igjen $558,838 and counting. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Innsamlingen så langt lover bra, men jeg tror de må ha godt over 10 mill for dette prosjektet (husk at det går bort en del inntekter som følge av "gavene" fra Kickstarter). Jeg kjenner ikke til dette firmaet sin økonomi eller stab, men grovt regnet trenger de nær 1 mill per utvikler per år. Jeg er redd at mange av disse av disse kampanjene faktisk vil feile, altså at selskapet bak vil få problemer med å levere produktet som planlagt, selv om de skulle nå summen de krever. Og hva vil skje om et par år når mange av disse feiler, vil folk miste troen på kickstarter? Jeg mener det er for lett å opprette en kickstarter-kampanje. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Anngående kickstarter, blir pengene man pledger trukket fra konto på den 30. dagen? Siden vi allerede har "betalt" via amazon. Endret 11. februar 2013 av chairgame Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 blir ikke trukket fra konto før kickstarter tia er over Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Stemmer. Så du har ingen ting å tape ved å pledge. Om de feiler, så betaler du ikke ei krone uansett. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Stemmer. Så du har ingen ting å tape ved å pledge. Om de feiler, så betaler du ikke ei krone uansett. De kan fremdeles nå finansieringsmålet uten at produktet blir som lovet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det kan man når man forhåndsbestiller et spill også, eller når man kjøper en kartong melk. Men det er ikke poenget. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser at mange lurer på om man kan skaffe den norske versjonen av TLJ, det kan kjøpes og lastes ned her: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=44088 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/no/tlj/THELONGESTJOURNEY-NEW Her også går jeg utifra . har ikke testet det selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kampanjen har passert $1 mill, og lover nå støtte for Linux og Mac! Jeg tror det fremdeles trengs en del mer penger. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jepp de når snart "A ritcher world" målet, med utvidet musikk og grafikk. Heldigvis nådde de "A longer journey" målet. Men "The Longest Journey Home" er desverre mere usikkert. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Tviler de får The Longest Journey Home... Men hvem vet hvor masse penger de har hamster via paypal osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå