Joachim_F Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå kan du være med å finansiere det neste spillet i Drømmefall-serien. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Mye penger, men veldig bra video og pengesterke nordmenn kan vel fort gjøre at de klarer det.... Krysser fingrene. Tydelig at de satser på at Lengste Reisen er like populær som Broken Sword. 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Må støtte disse ja, uten tvil. $48 000,- allerede med 29 dager igjen, 0 problem. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tror dette skal gå bra. Støtten er gitt. 11. prosjekt på Kickstarter for min del. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lurer på å bidra $110 for å få boxed collectors edition, (har både den originale big-box versjonen av Den Lengste reisen fra 1999 og limited boksen av Drømmefall) men lurer på om det er den samme boksen som de andre versjonene, eller om den er enklere enn f.eks den i "boxed dreamers edition"..Lurer også på om det kommer en norsk versjon, og hvis det kommer, om den følger med de på kickstarter. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ser ut som det er samme boksen, ja. Over 100000 dollar! Fantastisk start. Broken Sword dro inn 137000 i løpet av sin første dag, som er et naturlig spill å sammenligne med, siden det dro inn omtrent det Ragnar & co spør om, og de kommer jo til å knuse den starten. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Spurte RT games, og fikk som svar at alle boksene er forskjellige, bedre og bedre etter prisen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvilke relasjoner har Red Thread Games til Funcom? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nærmer seg 200,000 dollar nå, så dette burde de lett ha i boks. Jeg elsket både TLJ og Drømmefall, til tross for at Drømmefall hadde noen "klonkete" gameplay-elementer. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hvilke relasjoner har Red Thread Games til Funcom? Red Thread består av folk som jobber/har jobbet i Funcom, blant andre Ragnar Tørnquist, skaper av Den Lengste Reisen universet. De har ingen utgiver, derfor bruker de Kickstarter. Endret 8. februar 2013 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke se filmen om du ikke har spilt begge spillene. De spoiler slutten på Dreamfall som bare pokker. Er allerede stolt pledger av 20$! Lenke til kommentar
ruub Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke se filmen om du ikke har spilt begge spillene. De spoiler slutten på Dreamfall som bare pokker.Er allerede stolt pledger av 20$! hehehe yepp... har ikke spilt de spillene... og med en gang han sa hva som skjedde på slutten så tenkte jeg at det burde ha stått ** SPOILER ALERT!! ** Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Må støtte disse ja, uten tvil. $48 000,- allerede med 29 dager igjen, 0 problem. *krysser fingrene* $269 000 nå, 10 timer senere. 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg er helt enig med tittelen: Win. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Gikk og la meg, 8 timer senere har de 90 tusen mer. Allerede mer enn Jane Jensen fikk totalt. Dette klarer de lett. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da har jeg også bidratt med det jeg har råd til. Da står telleren på 447.628 $ akkurat nå.... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Oppe i 500 000 på tre dager. Helt utrolig bra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Flott å se. De fortjener støtten. Men hva med Funcom? Hvem er disse nye utviklerne? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Red Thread Games er selskapet Ragnar Tørnquist opprettet spesifikt for å utvikle Drømmefall kapitler. Godt å se støtten folket har for dette..Gleder meg til mer Drømmefall/DLR. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja merket det. Det er vel kanskje for det beste. Funcom virker å være innstilt på å fortsette å lage ufruktbare MMOs, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå