Arodem Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vi har sett fortsettelsen på det norske eventyret. Les hele saken Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Sikkert uviktig i den store sammenhengen, men.. vær så snill: Fjern piercingen i nesen!! 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Gleder meg, men hvor blir det av Kickstarteren? Hadde nesten regna med at denne artikkelen var samkjørt med offentliggjøringen av den..... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 <- Der var den ja! WOHOOOOOO! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 nye Zoë ser ut som et dass... piercingen og greier, fy... kan dem ikke lage et bedre virtuell kvinnfolk enn det der?... 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Piercing er sexy. 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Slengte raskt inn noen kroner på dette prosjektet. Ragnar er en fyr som fortjener en sjanse til å lage det spillet han ønsker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 2014 ser ut til bli litt av et år for spill. TW3, Drømmefall og Project Eternity Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Sikkert uviktig i den store sammenhengen, men.. vær så snill: Fjern piercingen i nesen!! Haha husker jeg datet en jente en gang som hadde piercing i nesen. Og når hun tygde maten så pustet hun kraftig med nesen så piercingen ble blåst ut og inn...kvalmt...blekke noe mer dating etter det 2 Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Flott å se at Kickstarteren har fått en så god start. Litt kjipt er det likevel at vi i Norge må betale $15 for å få shippet en DVD over Atlanteren. Lenke til kommentar
kiddikiddi Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg digger dette, gleder meg og har støttet spillet, men der er en ting jeg vil be om; når prosjektet går 6 millioner over det etterspurte, legg av litt til å gi spilleren en piercing-på/av funksjon. Gleder meg til 2014! 1 Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Blir det pek og klikk, eller ett sånt kjipt system som monkey4? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Vil Synnøve Svabø ha stemmen?? Håper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå