Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hu lå med en annen mens vi styrer, hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg vil stole på henne, og det som skjedde tenker jeg ikke på, men hun sa til venner osv at vi "holdt på", da er det vel ekslusivt på en måte? og enda så gjør hun dette?

Jeg personlig vil ikke ha sex med noen andre (selvom jeg er gutt), det er enkel "prinsipp" sak spør du meg :)

Det er en prinsippsak for deg, men likevel noe du vil godta fra henne? Og du tenker selvsagt på det, noe annet ville vært veldig unaturlig.

I hennes verden er det lov å "holde på" med flere samtidig, hun føler ikke for å holde noe eksklusivt med deg (ikke ennå i hvert fall). Det er ikke nødvendigvis galt av henne, dere har bare vidt forskjellig oppfatning av hva det vil si å "holde på" med noen.

Jeg synes det virker veldig desperat å akseptere dette, enten det er forhold eller sex man er desperat etter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hadde det vært meg, og jeg fikk vite at en mulig fremtidig kjæreste hadde gjort noe sånnt mens vi ble kjent, hadde jeg droppa det med en gang.

For det første synes jeg det ikke er noe respekt for deg fra hennes side what so ever. Virker jo ikke som hun tar følelsene dine i betraktning når hun velger å sove hos en annen fyr og ligge med han, mens hun holder på med deg.

Jeg håper og vil anta at hvis noen virkelig bryr seg om deg, og ser for seg noe mer, så hadde de satt deg og dine følelser først, og ikke en annen gutt.

Jeg tenker litt sånn: Hva hvis dere hadde vært sammen to år, også gjør hun noe sånnt, er det greit da? Og hvis ikke, hvorfor i allverden er det greit nå?

Hun har delt det mest intime man kan dele med en person, med en annen, mens hun holdt på å bli "forelsket" i deg :nei:

(men det er kanskje ikke så rart med tanke på at sex i dagens samfunn har mistet all verdi)

Men lykke til! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hun har jo ikke gjort noe umoralsk egentlig, men jeg tror kanskje jeg ville droppa å flørte noe mer. Jeg ville ihvertfall ikke følt at ei dame var interessert nok i meg om hun hadde ligget med andre mens vi hadde hatt noe på gang. Da ville jeg følt meg som et annetvalg i beste fall, og det blir jo ikke særlig romantisk i lengden.

Lenke til kommentar

Jeg tenker litt sånn: Hva hvis dere hadde vært sammen to år, også gjør hun noe sånnt, er det greit da? Og hvis ikke, hvorfor i allverden er det greit nå?

Fordi hvis man er sammen så har man avtalt eksklusivitet, noe man ikke har når man har "holdt på i 3 uker". Jeg skjønner ikke hvordan denne helt grunnleggende forskjellen kan bli så oversett.

Hun har delt det mest intime man kan dele med en person, med en annen, mens hun holdt på å bli "forelsket" i deg :nei:

(men det er kanskje ikke så rart med tanke på at sex i dagens samfunn har mistet all verdi)

Men lykke til! :)

Rettelse: Det mest intime for deg, personlig synes jeg ikke deling av kroppsvæske nødvendigvis trenger å være spesiellt intimt. "Sex har mistet all verdi" er kjedelig moralisme som gjerne har utspring i religiøse oppfatninger om at "sex er hellig".

• Liker 3
Lenke til kommentar

En del av dere er morsomme og åpenbart helt ute av stand til å tenke konsekvens.

Om man er knullekompiser så er det ok at den man er det med knuller andre? Glem den, da går dette alle veier og sjansen for å dra på seg en kjønnsykdom av alvorlig grad er langt fra liten.

For å svare TS så er det kun en ting som er helt klart. DITCH THAT BITCH!

Dere "holder på" (kan noen definere det? virker ikke sånn) og hun ytrer at hun er higen på deg og ingen andre. Men så knuller hun en annen fyr. Hva vil hun egentlig?

Om 7 år: "Neeeeei, jeg vet ikke om jeg vil gifte meg med deg. Jeg må knulle noen for å se om følelsene er der..."

• Liker 1
Lenke til kommentar
"Sex har mistet all verdi" er kjedelig moralisme som gjerne har utspring i religiøse oppfatninger om at "sex er hellig".

Feil, det går på tillit... Med mindre man er ABSOLUTT klar på at man kun er ute etter å knulle. For å dra paraleller til dyreverdenen så velger en okse alltid en ny ku om det er mulig. Det er ikke så enkelt for oss mennesker som har utviklet oss NOE mer enn dyrene ;)
Lenke til kommentar

En del av dere er morsomme og åpenbart helt ute av stand til å tenke konsekvens.

Om man er knullekompiser så er det ok at den man er det med knuller andre? Glem den, da går dette alle veier og sjansen for å dra på seg en kjønnsykdom av alvorlig grad er langt fra liten.

Er du seriøs? Pulekompiser som ikke kan pule andre er ikke lengre pulekompiser, men i et monogamt forhold. De fleste har vel vett til å bruke beskyttelse når man har noe fast.

For å svare TS så er det kun en ting som er helt klart. DITCH THAT BITCH!

Dere "holder på" (kan noen definere det? virker ikke sånn) og hun ytrer at hun er higen på deg og ingen andre. Men så knuller hun en annen fyr. Hva vil hun egentlig?

Om 7 år: "Neeeeei, jeg vet ikke om jeg vil gifte meg med deg. Jeg må knulle noen for å se om følelsene er der..."

Holde på: Henger sammen, vært på dates, sex, men har enda ikke (enten fordi interessen ikke er der eller fordi det ikke har skjedd enda) avtalt å være eksklusive.

Er helt latterlig at folk sammenligner å holde på i 3 uker med å være sammen i flere år og vært monogame og begynne å snakke om "det hadde vært greit å teste vannet" da.

Feil, det går på tillit... Med mindre man er ABSOLUTT klar på at man kun er ute etter å knulle. For å dra paraleller til dyreverdenen så velger en okse alltid en ny ku om det er mulig. Det er ikke så enkelt for oss mennesker som har utviklet oss NOE mer enn dyrene ;)

Tillit? Virker mer å handle om selvtillit, eller mangelen på den, fra flere av gutta her som får panikk av tanken på at jentene har alternativer når man ikke er eksklusive. For å ikke nevne slenger rundt seg "løstøs". Greit, du kaprer ikke damer, betyr ikke at du trenger å trakassere jenten som får seg noe.

Endret av Rampage
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er du seriøs? Pulekompiser som ikke kan pule andre er ikke lengre pulekompiser, men i et monogamt forhold. De fleste har vel vett til å bruke beskyttelse når man har noe fast.

Er du seriøs? Det er spørsmålet man har all rett til å stille etter dine bidrag i denne tråden så langt.

Mange som har pulekompiser har sikkert flere å rotere mellom, det tviler jeg ikke på, men det er ganske langt fra min verden og mine erfaringer.

Når jeg har hatt slike "forhold" har vi alltid nøyd oss med hverandre, det er jeg helt sikker på. Og det tar jeg som en selvfølge, men da handler mye om å være en god menneskekjenner, eller virkelig kjenne den man holder på med. Hvis jeg hadde den minste mistanke om at hun har flere pulekompiser, er det bye bye.

Da forventer jeg også at man får beskjed om den andre vil ligge med en annen, som hun siste ga beskjed om, så vi enten kan være enige om å ha flere, eller bare droppe det vi hadde.

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som også er litt rart, er at det er gått 2 uker siden det skjedde, og etter det skjedde, har hun vært litt sånn tilbakeholde, og stille, og blir sur på meg for den minste ting. selvom jeg aldri spør henne om å se på telefonen, eller hvem hun snakker med eller noe.

Før så lo vi, tulla og bare koste oss og hadde det gøy hele tiden.

Vet ikk eom det gnager på henne det hun har gjort, eller om hun angrer på at hun ville prøve mer med meg.

Uff :p

Endret av Joakimgee
Lenke til kommentar

Er i samme posisjon som deg, bare litt mer komplisert. Vi er for tiden utilgjengelig for hverandre noen måneder og ting har skjedd begge veier, men mye mer fra henne sin side. Hun sier hun vil satse på noe ordentlig når hun kommer hjem (datet i et par måneder før hun dro), mens jeg har i noen uker sittet å tvinnet tommeltotter og lurt på hva søren jeg skal gjøre når hun kommer hjem. De få jeg har snakket med om dette sier det ene og det andre. Men forrige uke bestemte jeg for å "glemme" henne nå og når hun kommer hjem bare "go with the flow".

Jeg har en supertendens til å overanalyse alt som har med forhold å gjøre og jeg må bare slutte med det. Det tror jeg du også må slutte med. Det er ingenting du KAN gjøre annerledes enn den personen du er, og det samme gjelder henne. Så ta en pust i bakken, len deg litt tilbake og chill. Når man tenker for mye blir man bare anspent og det smitter over. Glem hva som skjedde før og bare glem å forestill deg hvor du er med henne om en måned. Bare sett deg ned og slapp av, og ta ting som det kommer. =)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har funnet ei jente nå, som jeg har blitt kjempeglad i, vi hadde vel holdt på i en 3 uker da dette skjedde..

Historien:

Vi hadde det kjempebra, hver dag. koste oss, lo, og var ute med venner, (vi har mange fellesvenner). hun sier hun har det så bra med meg og at det er bare meg hun vil ha, osv.

Så kom helga, og jeg skulle ha fest hjemme. Hele kvelden så sitter hun kun på tlf, og snakker såvidt med meg.

Så plutselig sier hun at hun må reise, men kan ikke fortelle meg hvorfor, og skal fortelle meg det dagen etter. Jeg ble litt rar, fordi jeg ikke skjønte en dritt, og lot henne reise, prøvde å kysse henne, men ingen respons.

da var klokken 00:30, og resten av kvelden hørte jeg ikke en dritt..

Dagen etter fikk jeg vite at hun hadde reist opp på en fest ett annet sted, fordi hun måtte snakke ut med en gammel venn, om hvorfor vennskapet tok slutt.

Dette fortalte hun meg, hun fortalte meg også, at han hadde prøvd å kysse henne, og hun hadde sagt nei, og hun sa hun styra med meg. (han vet hvem jeg er).

Så senere hadde han visst spurt henne om hun ikke kunne sove hos han, så hadde hun sagt ja, men da må det ikke skje noe.. og så hadde han visst prøvd seg, og de hadde hatt sex.

hun påstår at hun tenkte på meg når de hadde sex, og følte det var feil og angret (bullshit).

Så sier hun til meg, unnskyld unnskyld, og at hun er såå lei seg for det som har skjedd. og at hun skjønner at det er bare meg for henne, og at det aldri skulle skjedd med han andre fyren osv.

Men jeg er litt usikker, burde jeg fortsette med henne, eller kan jeg noen gang stole på henne ?

Jeg har blitt veldig glad i jenta, og hun er hard å gi slipp på, men så skjer dette..

noen innspill, vær så snill? takk på forhånd!

Hvis du hadde betydd så mye for henne, ville hun ikke gjort dette.

Sier ikke at hun har gjort noe galt, men jeg hadde aldri innledet et forhold med henne.

Men hvorfor ikke bare fortsette det dere hadde mens du leter etter den rette?

Lenke til kommentar

Hadde heeeelt klart droppet det.

Dere holder på i 3 uker, og så drar hun fra festen din uten å si hvorfor og deretter hooker opp med en annen?

Det at hun ikke gidder å si hvorfor engang sier jo litt.

1. Sykt respektløst.

2. Ikke særlig gøy å være sammen med en som gjorde slik i starten av forholdet, hadde aldri glemt noe sånt, og heller ikke særlig hyggelig å tenke tilbake på om dere gifter/får barn.

3. Man fortjener mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal man lage moralske regler for andre enn seg selv? Vil dere at jenter dere sikler etter skal være monogame til dere er blitt gift og skal lage barn så er det greit nok. Da lar dere bare være å sikle etter jenter som ikke er enig. Det gir dere ingen rett til å fordømme folk som har et annet moralsyn. Å kalle slike jenter for "løstøser" eller guttene de er sammen med for "hanreier" er bare moralisme.

Det fine med en kultur som vår er at man ikke er nødt til å grave ned de "løse" og kaste steiner på dem, hverken i bokstavelig eller overført betydning. De kan holde på med sitt, og så kan vi holde på med vårt, og leve lykkelig alle våre dager.

EDIT: Til trådstarter: Jeg kjenner, i likhet med alle andre som poster her, hverken deg eller damen. Hvordan skulle jeg kunne gi deg et råd om hva du burde gjøre i ditt konkrete tilfelle?

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kjenner, i likhet med alle andre som poster her, hverken deg eller damen. Hvordan skulle jeg kunne gi deg et råd om hva du burde gjøre i ditt konkrete tilfelle?

Som betyr at de aller fleste bare kan droppe å poste nye tråder i denne kategorien, siden vi ikke kjenner TS eller de andre involverte. Vel..

Jeg synes han har gitt nok opplysninger til å kunne få noen innspill på hva han burde gjøre. Det er en prinsippsak for han å ikke holde på med flere av gangen, og det er nettopp det hun har gjort i dette tilfellet.

Virker som at de er for ulike til at det vil funke. Sikkert ikke gøy når "alle" vet at dama di er en løstøs heller, han som hun lå med vil vel høyst sannsynlig fortelle det videre og det hele ender med at alle ler bak TS' rygg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som at de er for ulike til at det vil funke. Sikkert ikke gøy når "alle" vet at dama di er en løstøs heller, han som hun lå med vil vel høyst sannsynlig fortelle det videre og det hele ender med at alle ler bak TS' rygg.

Da lurer jeg på hva som er så farlig med at alle vet at du er sammen med en "løstøs"? En konsekvens av at man lever etter hva andre synes om deg, i stedet for å leve livet slik man selv vil?

Hvis alle vennenne skulle le av TS på grunn av dette, så vet jeg ikke hvor gode venner han har i utgangspunktet

Endret av logaritmemannen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er verre om man selv vet at hun er det, men det er uansett ikke uten betydning hva andre vet eller mener.

Hvorfor det skal spille noen rolle vet jeg ikke, men det er vel noen "statusinstinkter" som slår inn. De som får vite om dette er ikke nødvendigvis TS' kompiser.

Lenke til kommentar

Som betyr at de aller fleste bare kan droppe å poste nye tråder i denne kategorien, siden vi ikke kjenner TS eller de andre involverte. Vel..

Man må gjerne poste, men man bør ikke ha så høye forventninger til svarene. Men ja, jeg kan ikke helt se for meg at jeg skulle ta opp mine eventuelle samlivsproblemer til plenumsdebatt på et anonymt forum.

Jeg synes han har gitt nok opplysninger til å kunne få noen innspill på hva han burde gjøre. Det er en prinsippsak for han å ikke holde på med flere av gangen, og det er nettopp det hun har gjort i dette tilfellet.

Hvis det faktisk er en prinsippsak for ham, hvorfor trenger han å spørre oss? Hva er det han spør oss om? Om vi har de samme prinsippene? Om vi synes han skal følge sine egne prinsipper?

Hvorfor skal de le? Fordi de deler din moralske oppfatning av at en slik jente er "løs", og at ekte mannfolk ikke ville hatt med slike jenter å gjøre? Tvert om: Et ekte mannfolk bryr seg ikke om hva andre mener.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er verre om man selv vet at hun er det, men det er uansett ikke uten betydning hva andre vet eller mener.

Det har kun en betydning av hvordan du ser på det. Om du synes det er en skam, da blir det en skam. Folk reagerer så ut ifra hvordan du reagerer.

Slik jeg leser det virker det som om du bryr deg for mye om hva andre folk tenker om deg. Kanskje det er det som er det egentlige problemet?

Endret av logaritmemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har kun en betydning av hvordan du ser på det. Om du synes det er en skam, da blir det en skam. Folk reagerer så ut ifra hvordan du reagerer.

En viss sannhet i det, men jeg og mange andre ville ledd av en som tok henne tilbake, selv om han selv aksepterte det fullt ut.

Så får det være opp til hver enkelt hvor viktig det er hva alle andre mener, men det er noe som de aller fleste bryr seg litt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...