Drittsekken Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som vet om en plass i det ganske land hvor man kan få tak i helgummi dekk? Vi har problemer med en trakkemaskin som hele tiden punkterer. Den har 8 hjul som går inne i beltene, men hvis man kjører over en hard tue blir dekket presset utover og guiderne på beltene kutter/sliter siden på dekket. Husker ikke dimensjonen i hodet, men det er samme størrelse som små tilhenger hjul. Tidligere fikk man tak i 10 lags dekk som man kunne fylle med 8 bars trykk, og da gikk det bedre. Nå får vi bare tak i 6 lags dekk som ikke tåler slike trykk. Begynner å bli litt desperate nå. Det er ikke så kjekt å stå i en meter snø å skifte dekk inni mellom beltene. Utfordring nok å få jekket opp maskinen i løssnø. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 20.5 x 8-10 eller 145R10C? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Og hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) - Endret 8. februar 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Holder til i Tromsø. Ingen dekk butikker i Tromsø klarer å hjelpe oss. Kom på at jeg heller skulle søke etter bobcat dekk, da fant jeg en fin nettside: http://www.gummidekk.no Etter å ha snakket med dem, er beste løsningen å fylle dekkene, men de blir nok fortsatt utsatt for kutt i sidene. Har også funnet industrikatalogen til Continental, der har de helgummidekk i rett dimensjon, men tror det er til en annen type felg. Har kontaktet dem for å se om noe kan gjøres. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hmmm... Hvilken dimensjon er det du trenger? 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvordan går det? Jeg er helt sikker på at det går an å skaffe det du er på jakt etter, men jeg må ha nøyaktig dekkdimensjon for å sjekke. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det kom en reklameavis i postkassen idag fra Torshov Bilrekvisita der de reklamerer med Tilhengerhjul komplett (massiv) til 159,-, men det står ikke dimensjonen. Kanskje det er riktig dimensjon? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det var visst nesehjul det hos torshov. Jeg fant likevel noen massive dekk. Hvilken dimensjon trenger du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå