rule34 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 broren min sier at jeg trenger mer ram hvor kan jeg laste ned mer ram? jeg vil ha ram til å spille minecraft å team fortress Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du kan prøve på The pirate bay, tror det skal være der. Men pass på! Det er noen "fake" ram-filer, som halverer rammen du har tilgjengelig, så det blir litt kjipt. Lastet selv ned 16GB forrige uke, funker som en drøm! 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 broren min sier at jeg trenger mer ram hvor kan jeg laste ned mer ram? jeg vil ha ram til å spille minecraft å team fortress Ram lastes ikke ned men kjøpes.Du kan med sikkerhet dobble rammen ved å legge til en brikke til,eller bytte ut den du har.Når du skifter,skru av,laptop av med batteiet,og trykk på power for å tømme den helt for strøm(uten batteri). Lenke til kommentar
rule34 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Du kan prøve på The pirate bay, tror det skal være der. Men pass på! Det er noen "fake" ram-filer, som halverer rammen du har tilgjengelig, så det blir litt kjipt. Lastet selv ned 16GB forrige uke, funker som en drøm! men hvordan vet jeg om det er fake ram vil ikke få mindre ram Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det beste er å kjøpe RAM for penger, rundt 50kr på nettet og få det nedlastet umiddelbart uten noen form for venting. Men du kan laste ned gratis RAM også, det forbedrer ytelsen litt: http://www.downloadm...m/download.html Endret 8. februar 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
rule34 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 det er en bærbar pc som det står hp på Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Må bare spørre...Troller du rule34? Eller vet du ingenting om pc og slikt? For hvis du er særiøs så må du ikke høre på de andre...De mobber deg bare litt her... Ellers så finner du ram brikker her http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11209 For å få mer ram så må du få en ny minnebrikke(ram) Endret 8. februar 2013 av SindreMA Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 "Rule34" (slå det opp) er en 4chan-greie, så ja... Han troller garantert. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Han troller, 3 innlegg.. Dette er bs Lenke til kommentar
rule34 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 jeg vet ingenting om pc men broren min sa at jeg trengte mer ram Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Da kan broren din slutte å oppføre seg som en idiot å heller hjelpe deg? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 men hvordan vet jeg om det er fake ram vil ikke få mindre ram Se på filstørrelsen, for å laste ned 4GB RAM må størrelsen være på omlag 4GB, og ikke 4KB. jeg vet ingenting om pc men broren min sa at jeg trengte mer ram Kan jeg godt tro, Rule 34 er veldig mye data Alvorlig talt: Ikke kall deg selv for Rule 34, det hjelper deg ikke. Hvis du ikke vet hva rule 34 er bør du kjøre et google-søk på rule 34. RAM kan ikke lastes ned, det må kjøpes. Om laptopen din er fra de siste 3 årene er det mest sannsynlig DDR3 RAM, som betyr at du må ut med ca 300 kr for 8GB som du så kan montere i laptopen din. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Dette likker under kjøp og salg av pc... Når han tror det er noe han må laste ned? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du må være forsiktig med å laste ned fra Pirate Bay nå som den nye piratloven er her, pass på så det ikke står copyrighted ram. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dette blir tatt seriøst? Er det rart folk driver slik når man får så overdrevent mye oppmerksomhet, som er hele hovedpoenget med slike innlegg.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Stenges, åpenbar trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg