DaRe_deVIl Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vet det er ett dumt spørsmål, men jeg har mista det bladet som følger med.. Noen som kan fortelle meg åssen jeg gjør det..?? :oops: Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke morrowind et singleplayer spill? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Morrowind er et singelplayer spill. Dvs at man kan IKKE spille det på nett. Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det finnes ingen multiplayer funksjon til Morrowind. Spillet er singleplayer only. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jupp, SP only PS, ble nettop guildmaster i fighters guild Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det finnes ingen multiplayer funksjon til Morrowind. Spillet er singleplayer only. Men tenk deg en mod som gjorde det mulig! Det hadde vært rått.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nei uff.. Med den massive grafikken ville det vært helt håpløst å få det til å gå uten lag. Spill som baserer seg på nærkamp er ikke særlig artig multiplayer/deathmatch uansett. I tillegg til at hvem som helst kan "jukse" med å lage gigantiske ubermegaitems til seg selv i editoren og bare equippe. Som f.eks. en amulet som gir deg 500 speed, invisibility, 100% defense mot alle våpen..etc. Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Men det hadde vært litt stilig f.eks. 2 player mode så man kunne avgjort en gang for alle krangelen om hvem som har best character Men spillet er nok absolutt best egnet for single player, det er jo sinnsykt bra. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 det hadde vert litt kult med coop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå