KnutIvars Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Litt OT dette, men tenkte jeg skulle sjekke om det var noen som tar denne... Har du sett denne dama før? Hvor og hvorfor har du isåfall sette henne? (og hvor ofte?) Hvis ingen "klarer det", skal jeg avsløre dette senere i kveld. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ho kjenner jeg godt. Jøss.. kjente ho nesten ikke igjen med klærne på jeg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvis det er hun jeg tror det er, så har jeg kun sett henne med klær på Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Hm.... høres ikke helt ut som at dere har avslørt denne........... og det har en litt mer "teknisk" årsak enn f.eks "den dama var hot"... Første som poster løsningen vinner en virtuell slikkepinn. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Skulle tatt det fredagskvelden, men får heller ta det nå... Årsaken til at jeg ser henne i ny og ne, er at jeg bruker google chrome, og av og til når jeg taster inn akam i adressefeltet, er pekefingeren min litt kjapp, og det blir akma i stedet. Dama det er bilde av er altså akma..., som google så fint presenterer til meg når jeg har tastet feil. Det var ihvertfall ikke det verste de kunne vist meg. :-) Flere som har gjort det samme? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nei, bruker snarvei til forumet og er bare innom Akam når jeg kommer dit via disse artikkeltrådene. Men det bildet, jeg satt lenge å kikket, prøvde vri på skjermen - så på det opp/ned, på sidene, prøvde "kikke gjennom" det, ja alt mulig rart. Så det er nok det bildet jeg har studert mest i hele verden. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Nei, bruker snarvei til forumet og er bare innom Akam når jeg kommer dit via disse artikkeltrådene. Men det bildet, jeg satt lenge å kikket, prøvde vri på skjermen - så på det opp/ned, på sidene, prøvde "kikke gjennom" det, ja alt mulig rart. Så det er nok det bildet jeg har studert mest i hele verden. hehe. Nå vet du ihvertfall hvordan du skal finne henne igjen, dersom all denne kikkinga har gjort deg småforelska... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå