Håvard Hofstad Ruud Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Avslutningen på trilogien nærmer seg. Les hele saken Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så vi vil få bedre grafikk på PC versjonen, men områdene vil bli små og trange siden de må funke på slapp konsoll-hardware? 1 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Regner med å få brenne hardwaren i pcen nå da! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så vi vil få bedre grafikk på PC versjonen, men områdene vil bli små og trange siden de må funke på slapp konsoll-hardware? De fikk Crysis og WARHEAD til å fungere på konsollene med Cryengine 3, så det er ingenting som tilsier at områdene i C3 må være små og trange. Personlig syntes jeg at Crysis 2 sine mindre, mer fokuserte brett var morsommere å spille på enn Crysis og WARHEAD sine enorme baner. Større baner er ikke nødvendigvis positivt. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Så vi vil få bedre grafikk på PC versjonen, men områdene vil bli små og trange siden de må funke på slapp konsoll-hardware? De fikk Crysis og WARHEAD til å fungere på konsollene med Cryengine 3, så det er ingenting som tilsier at områdene i C3 må være små og trange. Personlig syntes jeg at Crysis 2 sine mindre, mer fokuserte brett var morsommere å spille på enn Crysis og WARHEAD sine enorme baner. Større baner er ikke nødvendigvis positivt. Ikke nødvendigvis positivt, men i Crysis var det avgjørende! Et av de siste FPS spillene jeg følte jeg kunne nyte Crysis 2 var kjedelig :/ 5 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke nødvendigvis positivt, men i Crysis var det avgjørende! Et av de siste FPS spillene jeg følte jeg kunne nyte Crysis 2 var kjedelig :/ Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg? 1 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg? Sitter å spiller det spillet om dagen. Veldig bra etter min smak. Er ikke fullt så åpent som man skulle ønske men det har de forskjellige elementene som gjør at du føler du kan ta egne valg. Bare synd det ikke utgjør så veldig stor endring i spillet generelt.. 1 Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke nødvendigvis positivt, men i Crysis var det avgjørende! Et av de siste FPS spillene jeg følte jeg kunne nyte Crysis 2 var kjedelig :/Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg? Shit det hadde jeg glemt Det skal jeg prøve... Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg?Sitter å spiller det spillet om dagen. Veldig bra etter min smak. Er ikke fullt så åpent som man skulle ønske men det har de forskjellige elementene som gjør at du føler du kan ta egne valg. Bare synd det ikke utgjør så veldig stor endring i spillet generelt.. Ikke noe "open world" junkie jeg altså, og heller ikke så opptatt av valg bestandig. Men i Crysis så var virkelig den lille friheten mann hadde et friskt pust. Det å snike rundt i jungelen og lure seg innpå fiender er noe Crysis 2 ikke klarte i det hele tatt. Virker som den tålmodigheten Crysis krevde ikke er noe mann forventer fra konsoll spillere. På den annen side liker jeg heller et spill som har en lineær og god historie å fortelle, fremfor en halvblaut fadese som lar deg velge mellom 200 forskjellige dårlige slutter Krysser fingrende for Human Revolution.. nå fikk jeg virkelig lyst til å komme i gang med det. Skal testes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En ting jeg vil sette fingeren på er at buen kanskje er litt vel effektiv. Det kan også ha noe med at kevlar og annet skuddsikkert utstyr er designet til å stoppe kuler, ikke piler. Blir spennende å se hvordan spillet blir. Var ikke så stor fan av Crysis 2, men eneren og Warhead var kjempegode! 1 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vil man se hva CryEngine 3 virkelig er godt for, bør man følge med på Star Citizen. Et av målene med spillet, er å lage et spill som PC-er må jobbe litt for å kjøre, og det lages kun for PC. http://www.robertsspaceindustries.com/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En pil (spesielt en pil designet for kamp) har betydelig mer vekt enn en riflekule. Selv med lavere hastighet vil den ha mer kinetisk energi og går gjennom kevlar uten problemer. Korkvest kan derimot gi noe beskyttelse, men dette er nok ikke standardutstyr for noen militære avdelinger. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Personlig syntes jeg at Crysis 2 sine mindre, mer fokuserte brett var morsommere å spille på enn Crysis og WARHEAD sine enorme baner. Større baner er ikke nødvendigvis positivt. Crysis 2 er jo bare som alle andre fps. Skiller seg ikke ut i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 En pil (spesielt en pil designet for kamp) har betydelig mer vekt enn en riflekule. Selv med lavere hastighet vil den ha mer kinetisk energi og går gjennom kevlar uten problemer. Korkvest kan derimot gi noe beskyttelse, men dette er nok ikke standardutstyr for noen militære avdelinger. Mer kinetisk energi enn en moderat kraftig rifle? Det skal du få lov til å underbygge med kalkulasjon, for det høres rart ut. En riflekule går vel forøvrig også igjennom ren kevlar uten problemer? De skuddsikre vestene jeg har prøvd i forsvaret besto ikke bare av ren kevlar. Kinteisk energi gir vel heller ikke hele bildet? Energien som skytteren blir utsatt for er jo den samme som den som blir skutt blir utsatt for? AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Spelte aldri Crysis, men Crysis 2 var grei underhaldning så dette skal nok prøvast! Greit å sjekke om PCen framleis har litt futt i seg og Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor bruker de ikke denne typen vest i Crysis? Som forklart i filmen er grunnen til at vanlig kevlar ikke holder mot kniver og skarpe ting er at disse går mellom fibrene og under et knivstøt vil man først ødelegge de første lagene med fiber også vil konstant trykk fra støtet presse på de resterende fibrene og gå gjennom. http://youtu.be/rYIWfn2Jz2g Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Crysis 2 er jo bare som alle andre fps. Skiller seg ikke ut i det hele tatt. Crysis 2 har fint lite til felles med Modern Warfare, Medal of Honor og Battlefield 3 gameplaymessig, så jeg forstår ikke helt hvor du kommer fra her? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Smak og behag, du likte ikke Deus Ex Human Revolution heller antar jeg? Jeg likte Deus Ex: HR veldig godt, men her funket det greit med mindre mer "låste" veier. Vært igjennom Crysis/Warhead opp til flere ganger, men 2'ern la jeg fra meg før jeg var ferdig. - For meg var det ganske enkelt kjedelig. Klarer ikke helt å beskrive hvorfor det opplevdes slik med Crysis 2, men som mange andre har sagt virket det mye mer som et "vanlig" FPS. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 ja vi fikk se det 'presset' av uoptimisert kode og framrate helvete på konsol... hjelper ikke komme med noe bedre når crytek ikke gidder å gjøre en ordentlig jobb... Lenke til kommentar
uze Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Håper vi får vite hva som skjedde i Crysis 1 på den øya! Fikk aldri noe særlig svar bortsett fra at det ble en svær invasjon. Fikk heller aldri se noe til den samme teknologien fra Crysis 1 (altså romvesnene sine) så det var ganske skuffende i Crysis 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå