Gå til innhold

Når kommer z600?

remerserr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for meg står det imellom st55 og z600, problemet med st55 er at den ikke har java og bluetooth og litt svak bateri tid

imens problemet med z600 er at den ser ut som en lekemobil!  :lol:  men det er bra at en har fått en annen skjerm og at skjermen er beskyttet (kamskjell mobilens fordel)

LITT bedre batteritid?

Det er nok ganske mye bedre enn litt.

Jeg mener at bluetooth er et must hvis jeg skal kjøpe mobil i dag (koble til pocketpc og lignende) men det trodde jeg aldri jeg kom til å bruke for et halvt år siden.

Det kan godt hende det er slik med deg også, at du kanskje ikke har bruk for det nå, men så kjøper du deg plutselig noe med bluetooth støtte, og du skulle ønske du hadde bluetooth på mobilen.

st55 er veldig funksjonsfattig, og at den ikke har java når det er meningen å være en multimedia mobil, synes jeg er direkte tåpelig.

De som har holdt den (folk på esato.com) mener den er god å holde, og at den kjennes solid. (utenom siemens molna selvfølgelig)

Lenke til kommentar

dennis88: Z600 har bare 50 timer mer standby enn ST55. Ikke noen stor forskjell det.

ST55i får både java og video-opptak. I tillegg er det java MIDP2.0 (hovedsaklig en sammenslåing av Nokia og Siemens-klasser...) i forhold til Z600's java MIDP1.0

Avhenger av hvilke behov man har :)

Lenke til kommentar
dennis88: Z600 har bare 50 timer mer standby enn ST55. Ikke noen stor forskjell det.

ST55i får både java og video-opptak. I tillegg er det java MIDP2.0 (hovedsaklig en sammenslåing av Nokia og Siemens-klasser...) i forhold til Z600's java MIDP1.0

Ja, men hvorfor har sx1 bare midp 1.0 når st55 har 2.0?

Jeg er fullt klar over at det fantes en st55i.

Lenke til kommentar

Ja, men hvorfor har sx1 bare midp 1.0 når st55 har 2.0?

Jeg er fullt klar over at det fantes en st55i.

Ja si det nå ble jeg litt skuffa over sx1 men den har jo mophun da som skal være bedre til spill enn java.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...