remerserr Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 når kommer z600 og hvilken pris vil den ha????????? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Mange mener den kommer i oktober. Den vil koste det samme som t610. Vurderer denne selv. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Noen som har en side med bilder (og specs. hvis det er kommet) på de nye SE telefonene??? Lenke til kommentar
jaakko Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Prøv sonyericsson.com ? Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Blir nok en slik på meg også Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 for meg står det imellom st55 og z600, problemet med st55 er at den ikke har java og bluetooth og litt svak bateri tid imens problemet med z600 er at den ser ut som en lekemobil! men det er bra at en har fått en annen skjerm og at skjermen er beskyttet (kamskjell mobilens fordel) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 for meg står det imellom st55 og z600, problemet med st55 er at den ikke har java og bluetooth og litt svak bateri tidimens problemet med z600 er at den ser ut som en lekemobil! men det er bra at en har fått en annen skjerm og at skjermen er beskyttet (kamskjell mobilens fordel) LITT bedre batteritid? Det er nok ganske mye bedre enn litt. Jeg mener at bluetooth er et must hvis jeg skal kjøpe mobil i dag (koble til pocketpc og lignende) men det trodde jeg aldri jeg kom til å bruke for et halvt år siden. Det kan godt hende det er slik med deg også, at du kanskje ikke har bruk for det nå, men så kjøper du deg plutselig noe med bluetooth støtte, og du skulle ønske du hadde bluetooth på mobilen. st55 er veldig funksjonsfattig, og at den ikke har java når det er meningen å være en multimedia mobil, synes jeg er direkte tåpelig. De som har holdt den (folk på esato.com) mener den er god å holde, og at den kjennes solid. (utenom siemens molna selvfølgelig) Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 dennis88: Z600 har bare 50 timer mer standby enn ST55. Ikke noen stor forskjell det. ST55i får både java og video-opptak. I tillegg er det java MIDP2.0 (hovedsaklig en sammenslåing av Nokia og Siemens-klasser...) i forhold til Z600's java MIDP1.0 Avhenger av hvilke behov man har Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 dennis88: Z600 har bare 50 timer mer standby enn ST55. Ikke noen stor forskjell det. ST55i får både java og video-opptak. I tillegg er det java MIDP2.0 (hovedsaklig en sammenslåing av Nokia og Siemens-klasser...) i forhold til Z600's java MIDP1.0 Avhenger av hvilke behov man har Ja, men hvorfor har sx1 bare midp 1.0 når st55 har 2.0? Jeg er fullt klar over at det fantes en st55i. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 dennis88: Z600 har bare 50 timer mer standby enn ST55. Ikke noen stor forskjell det. ST55i får både java og video-opptak. I tillegg er det java MIDP2.0 (hovedsaklig en sammenslåing av Nokia og Siemens-klasser...) i forhold til Z600's java MIDP1.0 Avhenger av hvilke behov man har Ja, men hvorfor har sx1 bare midp 1.0 når st55 har 2.0? Jeg er fullt klar over at det fantes en st55i. Ja si det nå ble jeg litt skuffa over sx1 men den har jo mophun da som skal være bedre til spill enn java. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå