MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Finnes nok av eksempler på at det er like lett som det er sagt. Man må bare være sikker og tydelig i det man gjør. Eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=ABgL2LcoBTU Haha, jo, jeg hyller de som har baller til noe sånt. Men vil du virkelig påstå at det funker på norske jenter med de norske normene vi har? I Norge blir man uglesett om man sitter seg ved siden av noen på bussen om andre seter er ledige, snakker til noen i køen på Rema eller sier hei til en jente på gymmet. Og jeg overdriver ikke når jeg mener det generelt er slik. Kanskje ikke for de mest attraktive guttene, men å snakke til vilt fremmede i Norge uten å være på byn med alkohol i blodet vil jeg påstå er uvanlig. Og det syns jeg er dumt. Kanskje jeg hadde hatt guts til å være mer frampå om det var noe som var mer gjengs blant folk. Endret 23. februar 2013 av MonsterTurbine 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Haha, jo, jeg hyller de som har baller til noe sånt. Men vil du virkelig påstå at det funker på norske jenter med de norske normene vi har? I Norge blir man uglesett om man sitter seg ved siden av noen på bussen om andre seter er ledige, snakker til noen i køen på Rema eller sier hei til en jente på gymmet. Og jeg overdriver ikke når jeg mener det generelt er slik. Kanskje ikke for de mest attraktive guttene, men å snakke til vilt fremmede i Norge uten å være på byn med alkohol i blodet vil jeg påstå er uvanlig. Og det syns jeg er dumt. Kanskje jeg hadde hatt guts til å være mer frampå om det var noe som var mer gjengs blant folk. Det er nok mer vanlig enn man tror, selv om det kanskje er mer vanlig i andre land. Det gjelder å være åpen, smile og gi ut god energi. Man må også se an situasjonen og jenta. Du går ikke og prater til ei mens hun er midt i et sett på treningsstudioet, men sitter hun og leser avisen eller drikker vann/kaffe/spiser banan i 'loungen' går det fint an å slå av en prat. De er bare mennesker de også, og de fleste setter pris på å møte nye hyggelige folk. Kommer helt ned til hvordan man oppfører seg. I starten blir det gjerne uvant og kleint, men det er noe man trener opp, akkurat som man trener muskler på treningsstudio. Så lenge du gjør det naturlig! Et halvhjertet forsøk blir gjennomskuet med en gang. 2 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Uff, det er så mye feil ved det klippet der. Det var vel vanskelig for henne å avslå ham, iallefall når han fremstår så ynkelig og spontan.. Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det er nok mer vanlig enn man tror, selv om det kanskje er mer vanlig i andre land. Det gjelder å være åpen, smile og gi ut god energi. Man må også se an situasjonen og jenta. Du går ikke og prater til ei mens hun er midt i et sett på treningsstudioet, men sitter hun og leser avisen eller drikker vann/kaffe/spiser banan i 'loungen' går det fint an å slå av en prat. De er bare mennesker de også, og de fleste setter pris på å møte nye hyggelige folk. Kommer helt ned til hvordan man oppfører seg. I starten blir det gjerne uvant og kleint, men det er noe man trener opp, akkurat som man trener muskler på treningsstudio. Så lenge du gjør det naturlig! Et halvhjertet forsøk blir gjennomskuet med en gang. Jo, du sier noe. Drømmer om å få selvtillit til noe slikt en dag Haha, og ja, vi er jo bare mennesker. Er helt idiotisk at det skal være så forbanna vanskelig. Skal ut i morgen, og jeg drikker aldri noe særlig, så skal faen meg prøve edru å smile og gå med rak rygg og slutte å tenke på at det er noe mer komplisert enn at vi bare er mennesker alle sammen. Så får vi se hvordan jentene reagerer på det 2 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er du ute etter et ligg eller et forhold? Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er du ute etter et ligg eller et forhold? Et ligg gjør ingenting, men skal jeg først ligge med noen må jeg møte noen som interesserer meg. Studerer for øyeblikket i England og må si jeg savner norske jenter. En kjent sak er jo at norske jenter er pene, men personligheten generelt til engelske jenter syns jeg er lite attraktiv De er bråkete, de fleste røyker, går kledd som horer alle sammen på byn og de skriker mye til hverandre. Alt dette er ting som gjør at jeg avskriver min interesse for jenter med én gang, haha. Kan godt være jeg er for kresen, men jeg har møtt ufattelig få jenter her borte jeg overhodet har følt noe interesse for. Med hverken ligg eller forhold i tankene. Ligge med noen jeg overhodet ikke føler noe for er jeg lite interessert i. Sjelden jeg gjør det med jenter jeg ikke kjenner noe spesielt, de jeg har rotet med opp igjennom har ofte vært noen jeg har vært gode venner med over lengre tid. Et forhold hadde jeg ikke takket nei til heller, men kanskje jeg ikke gir "fremmede" jenter en sjanse til å by på seg selv. Føler jeg gjør det og tenker "nei, dette er ikke noe for meg" med godt grunnlag. Men kanskje det ikke er på så godt grunnlag som jeg tror Er ute etter å møte en avslappet, besinnet (er det et ord?) jente, men her i dette landet er mange altfor voldsomme og ville for min smak. Faen, gjør det bare vanskelig for meg selv, ser jeg. Føler jeg begynner å bli gammel også når jeg tenker på hvilken jente jeg helst vil ha, men jeg fyller ikke mer enn 21 om noen mnd. Blir bare forvirret når jeg leser igjennom det jeg selv skrev. Kanskje jeg skal slutte å tenke så mye 1 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Om du ikke liker kvinnene i England, så burde du selvsagt holde deg unna, men jeg tror nok at du vil endre ditt syn etterhvert som at du kommer inn i den engelske kulturen, og den virkelig 'fester' seg i deg. Om du vil møtte besinnede og avslappede kvinner så er det nok ikke lurt å kombinere din søken, etter kvinner, med utforsking av englands uteliv, noe som jeg får inntrykk av at du har prøvd på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 @MonsterTurbine, det er akkurat slik jeg husker britiske jenter fra når jeg var på Magaluf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå