MrLuni Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Uten å ha lest over tekniske uttrykk så skjønte jeg lite Men jeg vet at på min 42" tv så er det mye bedre flyt en på dataskjermer generelt. Er det faktisk noen dataskjermer som har samme egenskap og som ikke koster indrefilet? Helst en 27" og 3D driter jeg i Endret 8. februar 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Uten å ha lest over tekniske uttrykk så skjønte jeg lite Men jeg vet at på min 42" tv så er det mye bedre flyt en på dataskjermer generelt. Er det faktisk noen dataskjermer som har samme egenskap og som ikke koster indrefilet? Helst en 27" og 3D driter jeg i http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_interpolation En TV med oppgitt oppdateringsfrekvens over 60 Hz gjør interpolation, en PC-skjerm gjør aldri noe slikt. For noe lignende med en PC-skjerm må du ha høy framerate og en 120Hz monitor. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 På toppen av dette igjen er det Sub-field motion/drive som gir tvene 600 /800Hz osv. Greit nok når det er 100hz-panel , men 50Hz med Sub-field motion er lureri og ren juks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå