AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Min samboer har idag gitt meg 3 dager å flytte på. Men jeg har 3 barn og ingen plass å reise til eller bo? Han er ikke far til barna mine..... Hadde det bare vært meg, så sku jeg klart meg. Leste noe på nav om at de kunne hjelpe over dagen. Noen som har noe erfaring? Anonym poster: e1f8f9b72b10628656643bfefa95b364 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Den som ikke har et sted å bo (i praksis: har ikke et sted å tilbringe neste natt) har krav på at NAV-kontoret arrangerer for midlertidig husrom, jfr. lov om sosiale tjenester i NAV pgf 27. 3 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har han egentlig rett til å gi 3 dagers varsel? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Følgende innlegg er skrevet av TS mens vedkommende glemte å benytte seg av AnonymDisusjon: Han vil vel sikkert jeg skal reise no, men har prøvd å forklare han at pga barna, så er det ikke bare å reise. dra de fra skole, venner og bhg. selv om jeg helst vil langt vekk. men for barna sin del, så bør jeg jo holde meg i nærområde. Må legge til at jeg venter barn med han no til våren. Men det og uten betydning. Men jeg orker ikke kjempe, lei av å være syndebukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå