tompyking Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hei. Jeg lurer på om noen kan sette opp en pc for meg som bare skal brukes til å redigere bilder. Dette er det eneste jeg skal gjøre med denne pcen. Så vet ikke helt hva Photoshop krever. Men den skal være enkel og ikke den dyreste pc'en. Vil ha mye lagring og en Ssd til operativ systemet Har sett for meg dette kabinettet. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Endret 8. februar 2013 av tompyking Lenke til kommentar
tompyking Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 nei litt usikker.. rundt en 5000. men noen som vet hva photoshop krever? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Her er et kjapt forslag fra meg: Den skal være mer enn god nok til å kjøre PS. Kan garantert spare inn noen kroner her og der også. Andre har sikkert noen andre forslag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hvis du vil ha et enda mindre oppsett kan du bytte ut kabinett og hovedkort slik som dette: Koster et par hundre kroner mer da. Har samme kabinettet selv og elsker det. Litt mindre utvidelsesmuligheter, men kan plasseres overalt. Da jeg tok flyet hjem til faren min i jula puttet jeg faktisk bare maskina i kofferten. Endret 10. februar 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
tompyking Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Hvis du vil ha et enda mindre oppsett kan du bytte ut kabinett og hovedkort slik som dette: Koster et par hundre kroner mer da. Har samme kabinettet selv og elsker det. Litt mindre utvidelsesmuligheter, men kan plasseres overalt. Da jeg tok flyet hjem til faren min i jula puttet jeg faktisk bare maskina i kofferten. ok... jeg får se videre på det;) var jo ikke så gale med 5000 da. får vl mye pc for pengene.. men får vel noen bilder inn på en 2tb harddisk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå