Anonyyym Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg kjøpte meg en Corsair Force 3 SSD, og for omtrent 2 måneder siden, begynte den å skifte boot priority annenhver gang jeg slo på pcen. Har dere noen anelse om en eventuell grunn til dette, eller hvordan jeg fikser det? Med å fikse det mener jeg at det ikke skjer igjen, ikke å bytte boot priority. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er det rekkefølgen i BIOS eller menyen til operativsystemet som endrer seg? Tomt batteri på hovedkortet (og SSD'en installert på andre+ sata port) ? Lenke til kommentar
Anonyyym Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Er det rekkefølgen i BIOS eller menyen til operativsystemet som endrer seg? Tomt batteri på hovedkortet (og SSD'en installert på andre+ sata port) ? Rekkefølgen i BIOS endrer seg Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 - USB disker koblet til? - Andre bootbare disker som spinner opp sent - Batteriet på hovedkortet - Sett SSD'en på den første SATA kontakten, se manualen til hovedkortet http://www.pcreview.co.uk/forums/bios-changes-boot-device-priority-its-own-t4051175.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå