Randeboy Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) "Hakkete" bilde i veldig mange spill, spesielt noen som er et par år gamle Selv på stabilt høy FPS. Mye er rettet nå, men det var først nå i år det ble gjort noe med det iform av update av driver. Endret 9. februar 2013 av Randeboy Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 "Hakkete" bilde i veldig mange spill, spesielt noen som er et par år gamle Selv på stabilt høy FPS. Mye er rettet nå, men det var først nå i år det ble gjort noe med det iform av update av driver. Problemet kalles "microstuttering" og forekommer pga du kjører crossfire. sli har også samme problem. Dette er fordi både nvidia og amd bruker en teknologi kalt "Alternating frames something" som er at skjermkortene bytter på og sende bilde. De klarer ikke og vise bildene med samme mellomrom mellom seg, og slik fremstår spillet som hakkete. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg er fullt klar over hva det er. Så dum er jeg ikke når jeg har hatt problemet ganske mange ganger i tidligere oppsett også. Det jeg prøver å si er at jeg har alltid hatt bedre erfaringer med nvidia i multi-GPU løsninger. Regner med jeg får se forskjell når jeg får plukket opp to GTX 670 på tirsdag. Endret 9. februar 2013 av Randeboy Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg er fullt klar over hva det er. Så dum er jeg ikke når jeg har hatt problemet ganske mange ganger i tidligere oppsett også. Det jeg prøver å si er at jeg har alltid hatt bedre erfaringer med nvidia i multi-GPU løsninger. Regner med jeg får se forskjell når jeg får plukket opp to GTX 670 på tirsdag. Kjører du med vsync på tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Både og. Spørs hvilket spill det er. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Både og. Spørs hvilket spill det er. At det er mere knot med flere gpuer i ett system er noe alle burde være klare over før de kjøper det. Er derfor det generelt ikke blir anbefalt å kjøpe multigpu setups her inne hvis du ikke er spesielt interessert. Men håper du kommer med dine erfaringer ang sli når du får dine 670's. 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Det får vi se på tirsdag. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg kjører selv 2*670 og er meget fornøyd med dette. Aldri opplevd microstrutting eller driverproblemer. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg kjører selv 2*670 og er meget fornøyd med dette. Aldri opplevd microstrutting eller driverproblemer. Microstuttering er veldig subjektivt. Noen er veldig følsomme mot det, andre legger ikke merke til det. Det er en ting man bare må teste selv. Samme som inputlag. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hva med å vente litt, GTX titan fra nvida er ryktet til å slippe denne mnd. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Hva med å vente litt, GTX titan fra nvida er ryktet til å slippe denne mnd. Jada, er også ryktet om at kun 10 000 eksemplar vil bli produsert, pluss en pris på ca 8000 kr. GTX 780 skal visst slippes til høsten en gang, nok en gang, rykter. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Det blir fler enn 10.000 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412363&st=2360&p=20225322entry20225322 Endret 14. februar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå