MiaChristinDesigner Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg studerer produktdesign ved høgskolen i Oslo og Akershus. For øyeblikket driver jeg med bacheloroppgaven min som omhandler bruk og oppbevaring av krydder i storkjøkken o.l. Derfor trenger jeg DIN hjelp, som utdannet kokk/ansatt i et større kjøkken enn hjemmet ditt, til å svare på min helt enkle spørreundersøkelse. Ikke mer en 8 spørsmål, så det tar ikke lang tid å svare. http://www.surveymonkey.com/s/M3GBGYK Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Bacheloroppgaven vil bli i korteste laget er jeg redd for. Krydder skal oppbevares mørkt. Glemte delen vedrørende "bruk" da. Endret 10. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
MiaChristinDesigner Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Bacheloroppgaven vil bli i korteste laget er jeg redd for. Krydder skal oppbevares mørkt. Glemte delen vedrørende "bruk" da. Takk skal du ha. All hjelp er bra. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Bare hyggelig! Jeg er ikke utdannet kokk da, men tenkte jeg skulle bidra litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå