OgnOmm Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Noen som har peil på noen som selger barer.. altså slik en bar som en kan ha hjemme i kjellerstua og slik?? Har sett litt rundt på google, men finner ikke stort.. Hadde jo vært überkult på rommet mitt, som er 30 kvm. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vet desverre ikke om noen som selger barer. Søstra mi har en bar hun fikk av en pub, tror jeg. Ellers kan det vel ikke være så veldig vanskelig å bygge en bar selv.... Du kan jo kanskje høre innom noen utesteder om de evt. har noen barer til overs Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 De som driver bar, har garantert kjøpt baren et sted, så da er det jo bare å spørre de.. men tenkte jeg kunne legge ute en post her og spørre... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 De som driver bar, har garantert kjøpt baren et sted, så da er det jo bare å spørre de.. men tenkte jeg kunne legge ute en post her og spørre... Det må jo bare være überkult å lage den selv da! Moro med prosjekter! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå