sLR Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Mest trolig så er den ikke bare skadet i skjermen, men også på maskinvaren -- noe som vil komme opp om den noen gang skal på en service. Lenke til kommentar
jacekv Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Du kan bytte skjerm på "gøy" og lære noe i samme slengen, om du lykkes har du jo forhåpentligvis en OK maskin en god stund. Personlig hadde jeg aldri solgt noe elektronikk som var fuktskadet rett og slett fordi det er umoralsk. (Når den)Går den i stykker kan du også skru den fra hverandre om du liker sånt ) Lenke til kommentar
quantum Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Mest trolig så er den ikke bare skadet i skjermen, men også på maskinvaren -- noe som vil komme opp om den noen gang skal på en service. Hvordan kan den være skadet når det ikke "kommer opp" før på service? Tviler på at det vil oppstå "senskader" som følge av dette, medmindre sølet var cola, saltvann, kaffe eller lignende. Dog kan det være vanskelig å få gjennomslag med reklamasjoner senere. Når det gjelder mobil med samme problem ser jeg at en natt i komfyren på lav varme blir anbefalt noen ganger. Det kan være at flekkene bare er fuktighet som ikke slipper ut, noe som kanskje skjer om det får fordampe. Men ikke prøv dette før du er sikker på at verdien er kr. 0,- Ansett som en litt flat mini-Mac med tvilsom reklamasjonsrett ville jeg faktisk anta at verdien ligger noe over nullpunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå