medlemmer Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 hei. jeg er en gutt på 11 år, og lurer på hvordan jeg kan tjene penger fort ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Tilby moren og faren din at du gjør f.eks noe husarbeid, går i butikken og handler, for noen slanter.. evt selge aviser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Enig med Putetrekket, det er enkelt å få foreldre til å tilby litt penger for husarbeid. Du er uansett for ung til å jobbe. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Selg ting du ikke trenger. Synd det ikke er american jewellery and loan i Norge. Lenke til kommentar
medlemmer Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 er det noen andre mugliheter ? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Du er ikke gammel nok til å jobbe, så den eneste muligheten er å høre med foreldre, naboer eller andre bekjente om de vil gi deg noen kroner for en liten jobb. Da jeg var 11 år, støvsugde jeg huset, klippet gresset, pusset hagemøbler med sandpapir, osv. Det finnes nok ingen rask måte å tjene penger på. Det gjør det sjeldent, også når du er eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå