Gå til innhold

Financial Fair Play


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke se at du mener noe annet ginonlocotoco med den formuleringen ihvertfall. Så da formulerer du deg isåfall som en kuk om du ikke mente det i slik forstand :)

 

Forøvrig var det ikke over natta at de store pengene strømmet inn.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke se at du mener noe annet ginonlocotoco med den formuleringen ihvertfall. Så da formulerer du deg isåfall som en kuk om du ikke mente det i slik forstand :)

 

Kanskje jeg formulerer meg dårlig, vet da at Big Tone, Game og diverse andre var enig i det samme når jeg skrev det i Arsenal-tråden for et par måneders tid eller når det var.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke se at du mener noe annet ginonlocotoco med den formuleringen ihvertfall. Så da formulerer du deg isåfall som en kuk om du ikke mente det i slik forstand :)

 

Kanskje jeg formulerer meg dårlig, vet da at Big Tone, Game og diverse andre var enig i det samme når jeg skrev det i Arsenal-tråden for et par måneders tid eller når det var.

Så lenge du mener at United og Arsenal var store lag også før "boomen" din så er jeg også enig i at tilfeldighetene falt deres vei.

Lenke til kommentar

Haha, hvordan klarte du å tolke disputten vår til å bli det (ref. bredere tropp)? Det var absolutt ikke det som var poenget hvertfall.

 

"Flaks" som du bruker er feil ord bare. Jeg forstår hva du mener, så jeg kan godt la dette ligge, men du skal være ganske dårlig til å se koblinger om du mener det var flaks at det laget som er best tjener på det, for sånn ville det alltid være. Om du mener at det var flaks i den forstand at vi ikke ville vært der vi er om det ikke var for denne flaksen igjen får jeg bare riste hodet og kuken i samme rytme til krampa tar meg.

 

Drøm søtt, alle mann.

 

edit: Ser at du retta opp ordbruken litt. Da var vi ikke så uenige som det så ut som.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Haha, hvordan klarte du å tolke disputten vår til å bli det (ref. bredere tropp)? Det var absolutt ikke det som var poenget hvertfall.

 

Akkurat det forsto jeg igrunn, men det var fremdeles det du skrev (evt det jeg leste).

 

Men nå er vel ting faktisk oppklart her, yeah.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, Newcastle kunne også ridd bølgen, men endel dumme avgjørelser som fucka opp.

 

Liverpool har alltid hatt mange fans, og Man Utd og Arsenal fikk jo gedigent mange fans grunnet suksess, noe Newcastle ikke klarte. Suksess = fans = penger = suksess osv, selv om det ikke er SÅ enkelt. Det var jo også det som var grunnen til at jeg skrev helt øverst her, at ting ikke er så sort/hvitt som ting virker, og ikke så enkelt som Limbeck skal ha det til. Men hadde vært mye bedre om City og Chelsea hadde kommet seg opp på en måte som f.eks Udinese har gjort, og ikke bare fått noen rike jævler som har lyst til å leke FM. Ønsker Udinese all mulig suksess, og håper noe lignende dukker opp i Premier League også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tottenham kan klare det. De har investert fornuftig og sitter nå på en tropp som kan nå CL. Redknapp er en slu rev

 

Ellers så er jeg enig i at 90 tallet til nå ikke er den veste tiden å få en storform på. Fotballen som sport har økt veldig i verdi på den tiden. Før før var jo media dekningen en kamp pluss en kamp i redigert opptak etter kveldsnytt pr. uke. Nå har vi alt servert om vi har penger nok. Heldigvis.

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn til at du har avbildet en som offentlig sympatiserer med Hitler og utryddelse av jøder på profilen din Ginecólogo Necrolamedor?

 

Når jeg spurte noen sider tilbake siden så var det fordi bildet var så stygt. Og jeg som trodde det var fordi han likte hva karen gjorde for Dior .. :tease:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Helt sinnsykt hva som skjer i Milano/Manchester nå. Først blir det meldt fra alle de store italienske nyhetsstasjonene(+ Di Marzio, ingen andre transferguruer har et nettverk som ham) at Tevez praktisk talt er klart for Milan. Så, litt senere på dagen blir det rapportert om at Pato er klar for PSG for €28mln + bonuser(dette blir også rapportert av alle de store mediehusene). Deretter kommer kontrabeskjeden om at Pato blir i Milan(Don Silvio er garantert involvert her) noe som fører til at Galliani avslutter samtalene med City i Manchester. (Milan er avhengig av et Pato-salg for å finansiere Tevez takket være Moratti og Branca som har presset prisen opp). Nå melder alltid velinformerte Di Marzio at ballen er i Inters bakgård hva gjelder Tevez og at Milan offisielt har trukket seg fra forhandlingene. Som jeg allerede har nevnt - helt sinnsykt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...