Gå til innhold

Financial Fair Play


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Da ser det ut til at Aguero er så og si klar for Manchester City.

Er kanskje mulig vi kunne kjempet om signaturen hvis vi faktisk hadde vært interessert.

 

I tilegg ser Mata ut til å nærme seg Arsenal. Kan vel hende vi hadde hatt mer nytte av Mata enn Aguero, men det ser ikke ut som vi er interesserte der heller.

 

Jeg ser mange nevner denne 'marquee signing' som vi har blitt lovet. For all del, det er jo gode spillere vi har handlet inn, men ikke akkurat noen 'marquee signing' noen av dem.

Og med tanke på at vi er mer eller mindre ferdig med å handle så blir det jo ikke noen 'marquee signing'. Ikke at jeg et eneste sekund egentlig hadde trodd at vi kom til å få det heller. Vi har vel handlet akkurat de spillerene jeg regnet med etter som de bli linket.

 

 

Det jeg derimot lurer litt på er hvordan Manchester City har tenkt å overleve når Financial Fair Play regelen slår inn med de lønningene de gir spillerene sine.

Er det derfor de har solgt rettighetene til stadionnavnet? I et forsøk på å omgå Financial Fair Play regelen?

Lenke til kommentar

Vi kan dessverre ikke tilby CL-spill, noe City kan gi til Agüero. Dessuten ville han nok krevd monstrøst mye i lønn.

Det er jo ingen selvfølge. Hvis en spiller f.eks mye heller vil spille for Chelsea, Arsenal, United eller Liverpool så går jo vedkommende til den klubben selv om eventuelt City skulle ha tilbudt mer i lønn.

Det City gjør er å tilby så høy lønn til spillere de skal ha i håp om å lokke de vekk fra de klubbene de kanskje mer har lyst til å spille hos. Eventuelt at spillerene krever mer lønn for å spille for en sånn bedriten klubb som City (og da tenker jeg ikke på det sportslige). :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Det jeg derimot lurer litt på er hvordan Manchester City har tenkt å overleve når Financial Fair Play regelen slår inn med de lønningene de gir spillerene sine.

Er det derfor de har solgt rettighetene til stadionnavnet? I et forsøk på å omgå Financial Fair Play regelen?

 

"Reports have put the value of the deal between £300 million and £400 million. With Etihad being Abu Dhabi's airline, and City owner Sheikh Mansour coming from the capital of the United Arab Emirates, some have suggested the figure has been artificially inflated.

 

Arsenal agreed a far inferior sponsorship deal with Emirates airline in 2004, and Wenger believes the apparent enormity of City's agreement indicates an attempt to get around the UEFA regulations."

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/934088/arsene-wenger-feels-manchester-city-deal-threatens-ffp-credibility?cc=5739

Lenke til kommentar

Det jeg derimot lurer litt på er hvordan Manchester City har tenkt å overleve når Financial Fair Play regelen slår inn med de lønningene de gir spillerene sine.

Er det derfor de har solgt rettighetene til stadionnavnet? I et forsøk på å omgå Financial Fair Play regelen?

 

 

Hvis du virkelig ønsker å vite det, så bruk en halvtime på denne:

http://swissramble.blogspot.com/2011/07/manchester-citys-incredible-deal-know.html?utm_source=BP_recent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

To menn skal bygge et hus. Den ene har jobbet og slitt i mange mange mange år og klart å spare opp 2 mill

 

Den andre har ubegrenset med midler.

 

Hvem kommer til å få det største huset?

 

Om vi slår City og/eller Chelsea så er det bare et tegn på hvor fantastiske vi er. Og hvor fullstendig patetiske de er. Det er ikke noe man kan regne med

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hahahaha... herregud, noenganger tror jeg at du er 12 år gammel. Jeg bryr meg først og fremst om Newcastle, så kommer resten av fotballverdenen (eller, Ham-Kam kommer imellom der igjen). Nei, jeg er ikke verdens største fan av Man Utd, men jeg ser klubbens kvaliteter og potensiale, og forstår ikke hvorfor du ikke ser det. Dere har faens ungt lag, og gjør det fremdeles bra. Klubber som Chelsea og City spytter enda mer penger enn dere for å kunne holde følge. Når man holder med et såpass suksessfyllt og stort lag som Man Utd bør man ha litt høye forventninger da, seriøst, høres ut som om du er en Blackpoolsupporter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...