Muggkaare Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Får mange talenter for den summen der. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Får mange talenter for den summen der. Hazard og Götze koster en god del Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kommer ALDRI til å skje. Kroenke er tidenes pengehogger. Han er bare interessert i profit. De 100m kommer han aldri til å se igjen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, du får glede deg mens du kan. For hvis araberne fortsetter å spytte inn penger er det uungåelig at City ikke blir det beste laget i Munchesta. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Var det ikke det alle sa for 3 år siden og? Var det ikke det alle sa for 2 år siden? Var det ikke det alle antok når de hadde Robinho, Santa Cruz, Tevez, Adebayor og "jernstoppere" i Lescott og Toure? Var det ikke det alle sa etter de skaffa seg "verdens største talent" Balotelli og effektive Dzeko? Boateng, Y Toure, Silva, Kolarov? Etter 10 serierunder i år hadde de ifølge "alle" vunnet ligaen allerede. Uslåelige. Jeg ler meg skakk av naive brødhuer akkurat nå. Deilig at jeg hadde rett hele tiden. Vinner vi i år har vi bevist en gang for alle at fotball er en lagsport. City kommer aldri til å bli en storklubb, mye pga at pengebruken genererer bortskjemte drittunger, men også fordi at de aldri vil komme til å spille inn et lag sålenge de fortsetter å bygge på den måten de gjør nå. Kjøpe inn "de beste" til enhver pris kommer rett og slet ikke til å være bærekraftig over lang tid. Hva er det du er så bitter for, forresten? 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvis UEFA har antydning til baller kommer ikke City til å ha anledning til å fortsette å kjøpe spillere i hytt og gevær grunnet FFP. Tviler på at de blir så mye bedre enn de er nå når det gjelder talent. Snarere tvert imot. Samholdet har de vel alltids mulighet til å forsterke, men det skjer ikke på et øyeblikk. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hva er det du er så bitter for, forresten? Jeg er da absolutt ikke bitter. Må man være det for å mene at City blir Englands beste lag hvis de får fortsette å spytte inn ubegrenset med midler? Endret 3. april 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er da absolutt ikke bitter. Må man være det for å mene at City blir Englands beste lag hvis de får fortsette å spytte inn ubegrenset med midler? Må være rimelig bitter for å gidde å komme "inn hit" og poengtere noe så åpenbart for å prøve å minne noen i gledesrus på at det ikke kan vare for alltid. Forresten. Mener du ikke at City er englands beste lag nå? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Forresten. Mener du ikke at City er englands beste lag nå? Jo. Foran Chelsea og United. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 City er bedre spiller for spiller, Man Utd er et bedre lag. I alle fall i år, for det er det tabellen viser, og kommer til å vise nåralle 38 kampene er spilt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) City knuste jo United på hjemmebane så det er ikke bare å bare å si at United er et bedre lag, men de har erfaringen og utholdenheten som det nå ser ut til at City mangler. Skal ikke nevne flaksen da skadene til United ikke har vært bagateller til tider. Endret 3. april 2012 av Aleks Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 City knuste jo United på hjemmebane så det er ikke bare å bare å si at United er et bedre lag, men de har erfaringen og utholdenheten som det nå ser ut til at City mangler. Skal ikke nevne flaksen da skadene til United ikke har vært bagateller til tider. Og United har slått City flere ganger enn City har slått United i år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Man Utd vs Man City var en enkeltkamp. Man Utds filosofi er ikke bygget på å vinne enkeltkamper, det skal gi suksess over et helt år, slik at de kan fortsette å kjempe om tittelen i PL. Jeg tviler på om Man Utd tar CL de neste 3 årene, men de kommer alltid til å være med og kjempe om gull i PL. I alle fall helt til Ferguson gir seg. 1-6 var dessuten veldig misvisende. Var en mye mer jevnspilt kamp som eksploderte mot slutten da Man Utd hadde spilt med 10 mann i nesten hele andre omgang. Med det sagt tror jeg City kommer til å slå Man Utd når de møtes igjen neste gang, men tror ikke det har så mye å si for fansen så lenge man vinner ligaen. Endret 3. april 2012 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) City knuste jo United på hjemmebane så det er ikke bare å bare å si at United er et bedre lag, men de har erfaringen og utholdenheten som det nå ser ut til at City mangler. Skal ikke nevne flaksen da skadene til United ikke har vært bagateller til tider. Og United har slått City flere ganger enn City har slått United i år. Det er sant, men dette er et lag som forbedrer seg veldig mye i fra år til år på grunn av pengebruken og det forrige resultatet var ikke akkurat mildt. Men allikevel betyr det ikke at det samme kommer til å skje neste gang dere møtes. Blir en spennende kamp som det er vanskelig å si hvem som går seirende ut av. Endret 3. april 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det er selvsagt at han smiler og ler som er sjokkerende. Det tok meg forresten et halvt sekund å skjønne det. Kudos til meg. Jeg er ikke så bekymret over City i fremtiden. Det er naturlig at de skal kunne utfordre oss om tittelen, men jeg synes det er overvurdert hvor gode de er spiller for spiller. Til tider fremstilles det som om vi har en ufattelig svak stall. Det er tull. Spiller for spiller er vi litt svakere enn City - som kollektiv er vi mye sterkere. I tillegg mener jeg (fortsatt) at vi er i en "overgangssesong". Det eneste vi virkelig mangler er en sentralmidtbanespiller som kan måle seg med konkurrentenes. Jeg er ikke så sikker på om skrikene etter det hadde vært så høye heller, hvis Cleverley ikke hadde gått store deler av sesongen skadet. Til sommeren håper jeg på noen utskiftninger på midtbanen, og muligens en ny venstreback. Innlegg nummer 8000. Jippii. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Man Utd vs Man City var en enkeltkamp. Man Utds filosofi er ikke bygget på å vinne enkeltkamper Er det virkelige noen lag som bygger på å vinne på enkelt kamper? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg er ikke så bekymret over City i fremtiden. Det er naturlig at de skal kunne utfordre oss om tittelen, men jeg synes det er overvurdert hvor gode de er spiller for spiller. Til tider fremstilles det som om vi har en ufattelig svak stall. Det er tull. Spiller for spiller er vi litt svakere enn City - som kollektiv er vi mye sterkere. Det er store deler av United fansen som sier laget er det "dårligste" på mange år. Det er også bare tull. Som du sier - et sterkt kollektiv, betyr det da noe om City har bedre enkelt spillere? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Like før nyttår var dette det svakeste United-laget på lenge. Vidic og Fletcher skadet ut sesongen og ingen Scholes på midten. Skal langt tilbake før man finner en svakere stall enn den vi har nå. Må nok tilbake til 2005-06 før man kan begynne å diskutere. Det er riktignok på grunn av en helt latterlig sterk stall de siste fem-seks årene mer enn at dagens stall er dårlig, for det er den jo ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Man Utd vs Man City var en enkeltkamp. Man Utds filosofi er ikke bygget på å vinne enkeltkamper Er det virkelige noen lag som bygger på å vinne på enkelt kamper? Nei, men det er enkelte lag som har større sjanser til å vinne enkeltkamper enn de har å vinne ligaer. Finnes jo lag som er gode i CL og dårlige i hjemlig serie eller omvendt. For Man Utds sin del, så går poenget mitt på at de har en såpass bred og variert stall, som skal bidra til resultater over lengre tid. Men dersom man tar ut en beste førsteellever, som er det man prøver på i enkeltkamper, så kommer Man Utd noen ganger til kort. Hvor mange spillere på Man Utd er det egentlig man kan kalle faste? Rooney, Vidic, Evra... Ellers er det ganske mye rotering, selv når alle spillere er uthvilte og friske. Se iforhold til f.eks Barcelona, som man greit kan sette opp en førsteellever til, så kan man se noe av forskjellen. Det er her jeg mener Man Utd ikke får det til på samme måte. Jeg tviler på at de er sterke nok til å slå Barcelona i de aller fleste tilfeller der sistnevnte er skadefrie og helt topp motiverte, men når det kommer til en hel sesong blir det litt annerledes. Man kan jo se det i La Liga. Barcelona vinner gang på gang mot Real, men ligger allikevel såpass langt bak at det ser ut til at serien glipper i år. Tror hele denne greia med at Ferguson ikke kjøper "klare forsterkninger" ala Sneijder og Modric, er at han ikke liker å ha spillere som trenger fast plass og tillit for å være fornøyde og/eller prestere. Det er derfor folk som Tevez(misfornøyd) og Berbatov(presterer ikke) forsvinner, mens laget er fylt til randen av Chicharito, Valencia og Fletcher. Det er spillere som spiller for laget, og som ikke gråter eller slutter å prestere etter et par kamper på benken. Endret 3. april 2012 av Maefteda 8 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Bra innlegg, Maeft. Jeg har ikke sett det på den måten før. Støttes. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå