VonGrav Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 3 skjermer er bare så DIGG!!!!! Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Stort sett er det bare WOT og BF3/BF4 jeg har funnet som dette fungerer greit på. et er en del som faktisk støtter det og.. ARMA serien blir helt sykt med den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Stort sett er det bare WOT og BF3/BF4 jeg har funnet som dette fungerer greit på.et er en del som faktisk støtter det og.. ARMA serien blir helt sykt med den Spilt Arma med 3 skjermer? Hadde vært kult å prøvd å prøvd ut. Men dreper ikke det FPS'en? Lenke til kommentar
mitr Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Å spille med 4 skjermer på BF4 er bare helt rått... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152279557115673&set=gm.736122986421573&type=1&theater Lenke til kommentar
muffinhands Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nå som dere reposter denne artikkelen kan det kanskje være lurt å nevne andre skjermkort enn det som var på topp for over ett år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) FPS spill med støtte for høy oppløsning er moro. Får jo masse ekstra synsvinkel. Kan være noe urettferdig mot andre spillere.. men men. Anbefales for de som har muligheten til noe slikt. Eller mindre? Dette kommer da helt an på om det er utvidelse i bredden eller kutting i høyden og hvordan dette er støttet i det enkelte spill? EDIT: Fant denne etter litt kjapp søking: http://www.wsgf.org/mgl/ef_s Virker som om multi-monitor faktisk er ganske greit støttet med horisontal+ Endret 22. april 2014 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Eller mindre? Dette kommer da helt an på om det er utvidelse i bredden eller kutting i høyden og hvordan dette er støttet i det enkelte spill? Så si alle nyere spill har støtte for multiscreens, slik at man får en god del ekstra synsvinkel. Kan godt være at enkelte ikke fungere, men sånn gjevnt over så fungerer det aller meste. Lenke til kommentar
The Bear Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Funker mitt sapphire radeon r9 290 for dette? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Funker mitt sapphire radeon r9 290 for dette? Det korte svaret er "ja", det lange svaret er at dersom du kjøper f.eks. tre 4K-skjermer, skal du slite med å drive et moderne spill med et enkelt skjermkort uansett modell. Det er ikke ofte i dagens verden at man sliter med ytelse på en stasjonær PC, men tunge spill på flere skjermer er ikke mainstream enda. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Nå skal det nevnes at 1 stk 4K-skjerm (8 Mpix) krever mer av skjermkortet enn 3 stk. 1080p/1200p-skjermer (6 Mpix). Endret 29. april 2014 av flinx Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 4k oppløsning i BF4 (ultra, uten MSAA) er det høyeste jeg kan gå uten å få problemer med 3GB minne. Nå er nok BF4 et av de værste spillene på dette punktet, men for høyere oppløsninger/flere 4k skjermer er nok 4GB, om ikke 6GB minne en stor fordel. For ikke å snakke om at du åpenbart må ha mer enn en kraftig GPU og potensielt må skru av de aller tyngste effektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå