Fylla Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hei, oppgraderte pc'n idag fra ati 7770 til et 670GTX Phantom kort, merket med en gang i spill og generelt at det er grå tonet. er det noen form for innstillinger som kan justeres er slikt på alle spill. eksempel bilde er lagt ved med mitt forrige kort så var alt i normal farge. Endret 7. februar 2013 av Fylla Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Bildet ser ok ut... Prøv å still brightness osv på skjermen, evt i Nvidia Control Panel. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 bildet er ok, men har prøvd å justere men funker ikke når jeg går i spillet. blir bare grå tonet. Har aldri vært plaget med dette før siden jeg har kun brukt ati! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Du bruker ikke HDMI tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) bruker hdmi ja "problem solved" bytta til D-sub kabel og nå er alt slik det burde vært, men igjen synes det er rart at Nvidia kortet blir sånn med HDMI setting å ikke de andre ati kortene jeg har brukt. Endret 7. februar 2013 av Fylla Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) dette er et ekstremt plagsomt problem med nvidiakort. Kortet tror at du kobler til en TV, slik at den sender ut limited color space og ikke full slik det skal være på pcskjerm. En løsning er å lage en custom oppløsning i nvidia controlpanel og endre hz fra 60.000 til 60.001. Da registrerer den skjermen som pcskjerm, og sender ut et 0-255 signal. Dette gjelder kun hdmi. Endret 7. februar 2013 av Joona Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 prøvde dette men ser ikke ut til og funke lurer på om det har noe med min BenQ skjerm og gjøre? http://www.benq.com/product/monitor/gl2450/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå