Cuneax Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fingermerker og fettflekker hører fortiden til med AutoMee S. Den ultimate latskap? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei takk, Jeg holder meg til våtservietter. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 For noe søppel. Kall meg en grinebiter, men ting som dette irriterer meg litt, totalt bortkastet bruk av ressurser. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ooh. Dette må skaffes! Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg fikk akkurat en knall-idé! Om ikke lenge bugner det nok av skitne AutoMee S'er rundt om i det ganske land. Hva med en litt mindre robot som vasker AutoMee S'en din? Investorer, ta kontakt! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Å tørke skjermen mot klærne mine har vist seg å være den mest effektive måten for meg å lage riper på, mye mer effektivt enn f.eks. å miste telefonen i bakken med glasset ned... Nå har vi kanskje en enda mer effektiv måte? Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Å tørke skjermen mot klærne mine har vist seg å være den mest effektive måten for meg å lage riper på, mye mer effektivt enn f.eks. å miste telefonen i bakken med glasset ned... Nå har vi kanskje en enda mer effektiv måte? Får du riper av å tørke skjermen med klærne? Hva slags genser (eller annet klesplagg) bruker du da? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Får du riper av å tørke skjermen med klærne? Hva slags genser (eller annet klesplagg) bruker du da? Det er nok ikke så mye klærne som er problemet, som sandkornet som tydeligvis har sneket seg inn i dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg